2011-05-14, 09:48
Medlem
Magic87s avatar
In FORT SOM F*N på svenskaspel.se och spela på att Sverige eller Finland vinner GULD!

1,75 på att Sverige vinner och 1,96 på att Finland vinner. ALLTSÅ DET JAG VILL KOMMA FRAM TILL ÄR ATT OAVSETT OM DET BLIR LIKA och Finland t.ex vinner på övertid eller straffar så får man 1,96 gånger pengarna, detta är iom grymt bra odds när det bara finns 1 eller 2 att spela på! ( inget 1 X 2)

(med reservation för att jag kan ha fått något om bakfoten)
Citera
2011-05-14, 10:08
Medlem
Orange-s avatar
Hur tänkte du när du la ut detta ?

Lite grundskole matte så förstår man att man backar på att spela som du anger.. Se nedan.

Exempel :

Vi lägger 300kr på Sverige till odds 1.75,

300*1.75= 525kr vid vinst.

Och nu lägger vi 300kr på Finland till odds 1.96:

300*1.96= 588kr vid vinst.

Dvs vid vinst oavsett lag så går vi i förlust enligt ditt spelförslag. Vi investerar 600kr och vinner såldes 525kr eller 588kr.

-75kr om Sverige vinner och -12kr om Finland vinner.

WP
Citera
2011-05-14, 10:12
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magic87
In FORT SOM F*N på svenskaspel.se och spela på att Sverige eller Finland vinner GULD!

1,75 på att Sverige vinner och 1,96 på att Finland vinner. ALLTSÅ DET JAG VILL KOMMA FRAM TILL ÄR ATT OAVSETT OM DET BLIR LIKA och Finland t.ex vinner på övertid eller straffar så får man 1,96 gånger pengarna, detta är iom grymt bra odds när det bara finns 1 eller 2 att spela på! ( inget 1 X 2)

(med reservation för att jag kan ha fått något om bakfoten)
Ska du spela på båda lagen? Hur ska man kunna vinna då?
Citera
2011-05-14, 10:20
Medlem
Magic87s avatar
Men kom igen man ska ju så klart inte spela på båda lagen samtidigt, blir ju mörkrädd när jag läser ditt inlägg

Det jag menar är att man får t.ex 1,96 på att Finland vinner GULD oavsett om det är inom fulltid eller på övertid. Senare under dagen kommer det komma upp 1 X 2 odds på detta och det är inte alls lika attraktivt att spela på, som detta.
Senast redigerad av Magic87 2011-05-14 kl. 10:23.
Citera
2011-05-14, 10:23
Medlem
Phibess avatar
Det har väl inte sagts något om att spela på båda lagen. Den här marknaden har 92% återbetalning, vilket är ovanligt högt för svenska spel som normalt ligger på 80%, så på det sättet kan man säga att det är bra odds. Men 92-98% på tvåvägsmarknader har alla andra bolag också, så det var inte mycket att jubla över, och definitivt ingenting att skapa en topic om.
Citera
2011-05-14, 10:34
Medlem
Magic87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phibes
Det har väl inte sagts något om att spela på båda lagen. Den här marknaden har 92% återbetalning, vilket är ovanligt högt för svenska spel som normalt ligger på 80%, så på det sättet kan man säga att det är bra odds. Men 92-98% på tvåvägsmarknader har alla andra bolag också, så det var inte mycket att jubla över, och definitivt ingenting att skapa en topic om.

okok sportbettar sällan så det var därför jag skrev "med reservation".
Men det är ju fortf ett riktigt bra spel.

fejkedit: oranga och bfswe lycka till med slotsen.
Citera
2011-05-14, 10:40
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magic87
okok sportbettar sällan så det var därför jag skrev "med reservation".
Men det är ju fortf ett riktigt bra spel.

fejkedit: oranga och bfswe lycka till med slotsen.
Du skriver "grymt bra odds". Om du kollar över lite andra bolag så ligger dom kring 1.95 dom också. 1.85 på Sverige finns också att spela.
Citera
2011-05-14, 10:50
Medlem
Domyojis avatar
Fast jag undrar om inte Finland tar guld alltså

Finland äger ju oss i både bandy och innebandy nu förtiden så deras andra guld någonsin, och deras första sedan globen vm-95

Så deras odds känns aningen mer inbjudande att satsa på
Citera
2011-05-14, 11:17
Medlem
Magic87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Du skriver "grymt bra odds". Om du kollar över lite andra bolag så ligger dom kring 1.95 dom också. 1.85 på Sverige finns också att spela.

Självklart är det bättre odds hos andra bolag. Men jag trodde inte denna typ av spel erböjds och det var därför jag skapade tråden, som nu blev lika onödig som ditt första inlägg i den.
Citera
2011-05-14, 11:47
Medlem
poxers avatar
Detta är väl likadant som moneyline som finns på alla hockeymatcher? Spelar dock inte på svenska spel så de kanske inte har det alternativet.
Citera
2011-05-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Fast jag undrar om inte Finland tar guld alltså

Finland äger ju oss i både bandy och innebandy nu förtiden så deras andra guld någonsin, och deras första sedan globen vm-95

Så deras odds känns aningen mer inbjudande att satsa på

Vilken oerhört bra analys.
Citera
2011-05-14, 11:57
Medlem
husseinbolts avatar
hr nu lagt 10k på vardera lag tack för tipset
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera