• 1
  • 2
2004-10-10, 17:19
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myokardiet
”Visdomen talar inte alltid grekiska och latin.”

Vad önskar du dig i julklapp?

I dessa yttersta tider talar visdomen, och det lakoniskt som fan, skytiska eller kimmeriska ...
Och julen klappar jag ihjäl, detta år likväl som alla andra.
Citera
2004-10-11, 20:47
Medlem
Killen har en sjuhellvetes fantasi.
Citera
2004-10-12, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
I dessa yttersta tider talar visdomen, och det lakoniskt som fan, skytiska eller kimmeriska ...
Och julen klappar jag ihjäl, detta år likväl som alla andra.

”En full mage varken flyr eller fäktar väl.”

Passerar dina hemorrojder ”lik”, för att hamna i sällhetsrus? När blev du av med din ”oskuld” som ”jultomte”? Orsaka inte kaos bland människor som du inte känner; ty deras rädsla dig förgöra.
Citera
2004-10-12, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KATOmatic
Killen har en sjuhellvetes fantasi.

"Kärt öga ser ingen brist."

Dolda bekymmer man är euforisk vardag, inga bekymmer och mannen försätts framför ”disk-het”.
Citera
2004-10-12, 20:47
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Passerar dina hemorrojder ”lik”, för att hamna i sällhetsrus? När blev du av med din ”oskuld” som ”jultomte”? Orsaka inte kaos bland människor som du inte känner; ty deras rädsla dig förgöra.

"Den som fyller muskelmagen med skrovlig småsten får inga besvär med hjärtats muskelväv."

Kaoset fanns där, jag kom instörtande, jag var rädd att de var oskulder men så började de snuskprata porrtyska.

O vackra och ödsliga Myokardie, fröjdas inte över ett monotont mönster av sterila konfrontationer och förutsägbara trådlåsningar när du kunde vara den fruktbaraste av favoritgnomer och lite i periferin lyckliggöra ett krasst forum med dina profana koaner!
Citera
2004-10-14, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
"Den som fyller muskelmagen med skrovlig småsten får inga besvär med hjärtats muskelväv."

Kaoset fanns där, jag kom instörtande, jag var rädd att de var oskulder men så började de snuskprata porrtyska.

O vackra och ödsliga Myokardie, fröjdas inte över ett monotont mönster av sterila konfrontationer och förutsägbara trådlåsningar när du kunde vara den fruktbaraste av favoritgnomer och lite i periferin lyckliggöra ett krasst forum med dina profana koaner!

”Vara, inte synas.”

Rovdjuret inom oss, vaknar då din kropp våldtas av den ”osynlige pojken”. O du vackra ”Jultomte”… må myten om dig få mig att växa som människa. Sorgen kommer bli alltför märkbar ifall sanningen kommer fram.
Citera
2004-10-17, 15:40
Medlem
När svar kommer
-undviker-ty den som skall synas syns inte sedd. Du
Citera
2004-10-19, 23:34
Medlem
Citat:

snacka om tankeverksamma (vad det nu heter?).

dolda budskap och annat roligt också
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in