2004-10-09, 13:08
Medlem
Morticians avatar
Som rubriken säger vilket mynt är det man ska ha till vagnarna på bordershopen, kommer bara ihåg att jag fick leta som fan efter en vagn och försöka springa och växla svenska pengar till euro förra gången jag var där. Det är också bra om någon kommer ihåg hur mycket man fick handla för på Visa/Mastercard kortet på Bordershopen i Puttgarden jag antar att om man överskrider den summan är det bara att dra kortet en gång till och göra 2 köp så att säga?
Citera
2004-10-10, 00:03
Medlem
Du får handla för 7000 danska kronor per gång, dom blir tjuriga om du vill dra kortet 2ggr... Ölen beställer du i förbutiken (antar att du skall ha mer än 40 flak)

Till kundvagnen är det 1 euro som gäller, du kan även köpa en pollet i informationen på båten, kostar 13kr om jag inte har fel för mig.

Kolla dock priserna på www.calle.dk ->avisen innan du bestämmer dig för BShop..Jag tycker iaf att Calle har bättre priser på mycket, dom har tex ett jävla fin erbjudande på Famouse nu, 99dk för en liter. Sen har dom en trvlig Bacardi razz kopia för 90dk litern...

//D (åker till Calles imorgon)
Citera
2004-10-10, 01:10
Medlem
Bordershop har faktiskt börjat med lite erbjudande nu som är billigare än Calle. Men överlag är Calles 10-15% billigare och deras erbjudande kan vara rikigt förmånliga. Måste säga att jag har varit besviken på alla "budget"alternativ som säljs på Calles, däremot kan jag rekommendera Aldi. Det mesta jag köpt där har varit lika bra eller bättre än orginalprodukterna och ingen sprit kostar t.ex. mer än 5 euro (öl kan du inte köpa där dock, men t o m vinet har varit över förväntan) Sky har dock väldigt billig öl (i nivå med calle) och även billig sprit som på aldi.. Men ska du ha sprit så köp Doppel Korn på Aldi för 4.45; godaste brännvin jag smakat.
Citera
2004-10-10, 08:42
Medlem
månss avatar
Fick ett reklamblad i brevlådan från calles imorse. Har aldrig skådat så mycket billigt danskt pissöl! +o( Ännu mer skit nu än när jag var därnere för några månader sen.. (Första och sista gången)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in