• 3
  • 4
2011-05-15, 14:19
Medlem
wrathexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Medioker? Du är ju uppriktigt sagt dum i huvudet.

Du är bara för rolig 4522. Du jämför med andra ord Di Natale med Zanetti, Giggs, Scholes, Del Piero osv osv ?
Vem är det som är dum i huvudet ?

http://soccernet.espn.go.com/player/...natale?cc=5739
Du kan kolla på statistiken här och köra upp dom i arslet.
Senast redigerad av wrathex 2011-05-15 kl. 14:31.
Citera
2011-05-15, 15:55
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrathex
Du är bara för rolig 4522. Du jämför med andra ord Di Natale med Zanetti, Giggs, Scholes, Del Piero osv osv ?
Vem är det som är dum i huvudet ?

http://soccernet.espn.go.com/player/...natale?cc=5739
Du kan kolla på statistiken här och köra upp dom i arslet.

Jag jämför inte med Zanetti, Giggs osv. men att kalla honom medioker tyder ju bara på stor okunskap. Säsongen 2004/05 var Di Natale och hans samspel med Di Michele och Iaquinta en starkt bidragande orsak till att Udinese landade CL-platsen. Säsongen efter var han den enda spelaren som nätat i ligan, cupen, UEFA-cupen och Champions League, där han förövrigt satte tre mål mot Werder Bremen och var nära att sparka vidare laget till åttondel helt på egen hand.
Citera
2011-05-15, 16:49
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Jag jämför inte med Zanetti, Giggs osv. men att kalla honom medioker tyder ju bara på stor okunskap. Säsongen 2004/05 var Di Natale och hans samspel med Di Michele och Iaquinta en starkt bidragande orsak till att Udinese landade CL-platsen. Säsongen efter var han den enda spelaren som nätat i ligan, cupen, UEFA-cupen och Champions League, där han förövrigt satte tre mål mot Werder Bremen och var nära att sparka vidare laget till åttondel helt på egen hand.
Äh vad spelar tre mål för någon roll när man ändå inte lyckas ta sig vidare.
Citera
2011-05-15, 16:58
Medlem
wrathexs avatar
Citat:

Vad i ordet HÖGSTA klass har du inte förstått? En gemensam nämnare med alla spelare jag nämnde har vunnit CL, Di Natale har knappast spelat åttondelsfinal, visst är allas vår kära Toto en bra fotbollsspelare, och har hållit bra klass i många år, men hur många visste vem han var (som inte kollar på Serie A) innan skytteligavinsten förra säsongen?
Jag VET att han är kapten för ditt kära Udinese, men du kan väl ta bort dina svartvita brillor och läsa mellan raderna "HÖGSTA KLASS I MÅNGA ÅR" Di Natale har hållit högsta klassen i 2-3 år.
Citera
2011-05-15, 17:05
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrathex
Vad i ordet HÖGSTA klass har du inte förstått? En gemensam nämnare med alla spelare jag nämnde har vunnit CL, Di Natale har knappast spelat åttondelsfinal, visst är allas vår kära Toto en bra fotbollsspelare, och har hållit bra klass i många år, men hur många visste vem han var (som inte kollar på Serie A) innan skytteligavinsten förra säsongen?
Jag VET att han är kapten för ditt kära Udinese, men du kan väl ta bort dina svartvita brillor och läsa mellan raderna "HÖGSTA KLASS I MÅNGA ÅR" Di Natale har hållit högsta klassen i 2-3 år.

Jag har aldrig sagt att han passar in i den här tråden, jag motsatte mig att han skulle varit en medioker spelare under den perioden. Punkt.
Citera
2011-05-15, 19:09
Medlem
wrathexs avatar
Citat:
Jag har aldrig sagt att han passar in i den här tråden, jag motsatte mig att han skulle varit en medioker spelare under den perioden. Punkt.
Så vart av dessa 3 alternativen passar han till enligt dig?

Dålig spelare, Medioker, eller Högklassig lirare?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in