Letar efter busringningen där bubba pratar med en skåning som säger ”har du ingenting annat att säga så ska jag trycka upp en krocketklubba i häcken på dig” eller något åt det hållet. 10-12 år gammalt är det minst. Bubba kallar honom för gubbe också och får till svar ”goubbe?” minns jag.
Letar efter busringningen där bubba pratar med en skåning som säger ”har du ingenting annat att säga så ska jag trycka upp en krocketklubba i häcken på dig” eller något åt det hållet. 10-12 år gammalt är det minst. Bubba kallar honom för gubbe också och får till svar ”goubbe?” minns jag.
Bubba släpper en ny blivande hit: Ansiktsbox, en hyllning till den numera eskalerade Magmysaren som gått in i nästa fas. Är inget Bubba fans, men detta och spåkärringavsnittet är guld.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!