Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-10-08, 21:17
Medlem
Boddies avatar
Fan jag vill verkligen ha ett OT forum. Många trådar som man formligen garvar läppen av sig på blir ju låsta hit och dit!

Vad tycker ni?
Citera
2004-10-08, 21:22
Medlem
Makehastes avatar
Ja du... Hur länge har du varit Flashbackanvändare?
Citera
2004-10-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Ja du... Hur länge har du varit Flashbackanvändare?

Enligt profilen sen december 2003
Citera
2004-10-08, 21:24
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pro Patria
Enligt profilen sen december 2003
Det var en omskrivning för "Har du bott under en sten pojk?! Folk har ju diskuterat den här frågan till dödagar!".
Citera
2004-10-08, 21:25
Medlem
Förstog det . Och för att svara på frågan, nej jag tycker inte OT ska komma tillbaka.
Citera
2004-10-08, 21:33
Medlem
Boddies avatar
Ja jag vet att det diskuterats,stötts och blötts. Men jag måste väl få kunna ta upp det igen eller hur? Och om en stor majoritet skulle tycka det samma så kanske det finns chans att få ett OT forum. Dom flesta forum har ju faktiskt ett OT forum!
Citera
2004-10-08, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Ja jag vet att det diskuterats,stötts och blötts. Men jag måste väl få kunna ta upp det igen eller hur? Och om en stor majoritet skulle tycka det samma så kanske det finns chans att få ett OT forum. Dom flesta forum har ju faktiskt ett OT forum!
Då borde man kanske besöka de flesta forum om man vill skriva OT?
Citera
2004-10-08, 21:56
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Då borde man kanske besöka de flesta forum om man vill skriva OT?
Jomen faktiskt. Eftersom det ändå inte har med forumets huvudämnen att göra måste det ju vara helt egalt var man skriver det? Om man nu inte har en helt vanvettig vurm för just Flashbacks användare - vilket i och för sig inte är helt omöjligt.

Edit: Villrådig i ditt val av avatar?
Citera
2004-10-08, 22:08
Medlem
fnuskes avatar
Inte när vi äntligen blivit av med skiten. Som sagt, det finns andra forum om det inte passar.

Det här t.ex:
http://ruskigbuss.suddenlaunch.com/
Citera
2004-10-08, 23:36
Medlem
Boddies avatar
Men snälla nån för fan,jag trivs kanon på detta forum och finner det mycket givande. Varför då kommentarer om att jag ska leta efter ett annat forum för? Jag tycker att detta forum har ett enormt brett utbud med en rad olika "delforum" och därför så tycker jag att det faktiskt skulle var kul med ett OT forum . Det är ju trots allt inte en tråd om dagen som blir låst på att det är OT utan det är en hel rad varje dag. Så jag tycker ju att det finns ett behov av det!

Jag säger det ännu en gång att NEJ jag tänker inte leta mig vidare till något annat forum. :mad:
Citera
2004-10-09, 00:10
Medlem
beyonds avatar
Men varför just ett "Off Topic-forum"?
Om ditt ämne inte passar under något befintligt ämne, posta under "Övrigt".

Off Topic betyder ju att det inte hör till ämnet, hur skulle diskussionerna se ut i ditt "Off Topic-forum" om alla trådar genast skulle handla om annat än vad trådskaparen hade tänkt?
Citera
2004-10-09, 00:35
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tycker absolut OT borde komma tillbaka, riktigt roliga trådar då man bara vill ha kul och inte orkar med debatt... Ja, jag vet att det finns andra forum, men det är extra kul att diskutera med FB-användare... Tycker inte på något sätt forumet blev bättre av att OT försvann!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in