2011-05-12, 17:09
Medlem
Finns inte testo i tablettform? Fast det klart, då blir det skadligt för levern osv.
Citera
2011-05-12, 17:10
Medlem
PowerPlants avatar
Köp någon random burk på Life och byt ut pillerna mot något mer "kraftfullt"
Citera
2011-05-12, 17:29
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Finns inte testo i tablettform? Fast det klart, då blir det skadligt för levern osv.

Äre andriol du syftar på? Och är jag inte helt ute och cyklar så är den inte speciellt lever giftig.

mvh
Citera
2011-05-12, 17:31
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Tror inte mystiska kosttillskott så bra för en gammal man, lagligt behöver inte betyda ofarligt.
Levern kan vara dålig, man kan riskera att ändra nedbrytningen av andra läkemedel, njurarna är inte vad de varit, hjärtat kan påverkas, saltbalansen kan vara påverkad av div andra läkemedel han tar osv.
Jag håller helt med om att lagligt inte betyder ofarligt. Jag är övertygad om att många lagliga preparat är mycket farligare då de består av en hel hög med substanser istället för bara en. Men han är hellre gammal och trött än att han skulle byta uppfattning. Att få honom att inse att han har fel är tyvärr helt omöjligt. Alltså är laglig "hälsokost" enda sättet även om det inte är lika bra.

Han skulle antagligen få testo utskrivet om han gick till en doktor, men han är stelbent och skulle aldrig göra något sådant.

Jag har väldigt bra koll på hans sjukdomshistoria, krämpor och nuvarande medicinering och skulle inte ge honom något som jag skulle tro vara skadligt. Jag vill ju ge honom en medicin som skulle förhöja hans liv enormt men han tyvärr är för styvnackad att själv ta.
Citera
2011-05-12, 17:38
Medlem
matte1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
Många lagliga grejer har ju otrolig styrka i sina säljbeskrivningar men kanske inte så mycket i sin funktion, om du förstår vad jag menar.

Androx q12 är rankad som fjärde populäraste prestationshöjaren på prisjakt. Det kan ju iofs vara resultatet av bra marketing...
Skummade lite på google och testofen verkar vara någon slags prohormon.
Avensativa påstås enligt en studie höja LH
De andra grejerna känner jag igen, men vet inte om de funkar. Jag preppar ju själv så har aldrig fått för mig att prova testo på nedkokta grönsaker. Det innebär å andra sidan inte att det inte funkar lite grann.
Har du provat det själv?

http://blackened57.bloggspace.se/151...-Androx-Kuren/

läs
Citera
2011-05-12, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerPlant
Köp någon random burk på Life och byt ut pillerna mot något mer "kraftfullt"
Tanken har slagit mig men tycker att det känns lite bedrägligt. Några förslag på vad som ska ner i burken?
Citat:
Ursprungligen postat av matte1234
http://blackened57.bloggspace.se/151...-Androx-Kuren/

läs
Det verkar ju inte vara helt värdelöst. Har du koll på DAA som någon skrev också?
Citera
2011-05-12, 18:11
Medlem
matte1234s avatar
Citat:
Tanken har slagit mig men tycker att det känns lite bedrägligt. Några förslag på vad som ska ner i burken?

Det verkar ju inte vara helt värdelöst. Har du koll på DAA som någon skrev också?

http://www.optimalbody.se/forum/prod...tobooster.html

Denna produkt innehåller DAA i stora mängder även tribilius
Citera
2011-05-12, 18:39
Medlem
Lågdos testo som appliceras på huden.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2
(behöver ju inte säja att den är receptbelagd!)
Citera
2011-05-12, 19:02
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Jag håller helt med om att lagligt inte betyder ofarligt. Jag är övertygad om att många lagliga preparat är mycket farligare då de består av en hel hög med substanser istället för bara en. Men han är hellre gammal och trött än att han skulle byta uppfattning. Att få honom att inse att han har fel är tyvärr helt omöjligt. Alltså är laglig "hälsokost" enda sättet även om det inte är lika bra.

Han skulle antagligen få testo utskrivet om han gick till en doktor, men han är stelbent och skulle aldrig göra något sådant.

Jag har väldigt bra koll på hans sjukdomshistoria, krämpor och nuvarande medicinering och skulle inte ge honom något som jag skulle tro vara skadligt. Jag vill ju ge honom en medicin som skulle förhöja hans liv enormt men han tyvärr är för styvnackad att själv ta.

Vill han inte så tycker jag inte du ska "tvinga på" honom något han inte vill ta. Troligen kommer du inte lyckas om du försöker heller, på sin höjd kommer han ta några dagsdoser sen hamnar burken långt bak i något köksskåp.
Citera
2011-05-12, 20:01
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla

Undestor kapslar finns att på på recept i Sverige, är inte 17a-alkylerad, påverkar inte levern då det tas upp genom lymfsystemet.

Det mest praktiska när det gäller en 75-årig man är väl att gå till vårdcentralen, kolla värdena och ev. starta HRT med Nebido inj. eller Tostrex gel?

Är inte 75 på ett BRA tag , men får HRT (Tostrex) pga långvarig medicinering med opioider, som sänker testosteronnivåerna. Funkar bra, enkelt att använda, lätt att göra ändringar i dosen (pumpflaska) och inga injektioner. (Tror inte man får Nebido med sig hem att trycka själv...)
Citera
2011-05-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Vill han inte så tycker jag inte du ska "tvinga på" honom något han inte vill ta. Troligen kommer du inte lyckas om du försöker heller, på sin höjd kommer han ta några dagsdoser sen hamnar burken långt bak i något köksskåp.
fast det han inte vill ha, är ju hans vanföreställningar om mördardroger. Skulle ämnet gå att prata om skulle han inse att det är något han i allafall kan prova. Han är 75 år, har gett upp och väntar på döden. Testo skulle antagligen göra underverk för honom. Gamla människor dör fortare bara för att de är trötta på livet.
Om jag inte är alldeles rak med vad det är, må det vara hänt, om det ändå är bra för honom. Och jag kommer ju säga att det är hälsosamt för "manligheten".
Och som du säger, om han inte gillar det så kommer han bara sluta att ta tabletterna.
Jag hoppas ju förstås att han fortsätter med tabletterna och blommar upp.
Citera
2011-05-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Undestor kapslar finns att på på recept i Sverige, är inte 17a-alkylerad, påverkar inte levern då det tas upp genom lymfsystemet.

Det mest praktiska när det gäller en 75-årig man är väl att gå till vårdcentralen, kolla värdena och ev. starta HRT med Nebido inj. eller Tostrex gel?

Är inte 75 på ett BRA tag , men får HRT (Tostrex) pga långvarig medicinering med opioider, som sänker testosteronnivåerna. Funkar bra, enkelt att använda, lätt att göra ändringar i dosen (pumpflaska) och inga injektioner. (Tror inte man får Nebido med sig hem att trycka själv...)
Han skulle säkert få utskrivet om han gick till doktorn. Men han var en kraftkarl i sin ungdom och det är ett känsligt ämne att han inte är lika vital som när han var ung. Att gå till doktorn och säga att han inte är en man längre, är inte aktuellt. Han kommer från en tid då man var svag om man gick till doktorn bara för att man har brutit benet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in