2011-05-25, 21:20
Medlem
Vad handlade reading om? och vad snackar dom om på Listening? Någon som har lust att sammanfatta lite snabbt bara? Suger i engelska och lär ju inte fatta ett smack..
Citera
2011-05-25, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av savetonight
Tyvärr gäller inte det om man har min lärare. Hon ger oss massvis med uppgifter under året, läxor, bokrecensioner och prov hela tiden, men trots det går hon bara på nationella i slutändán. Ångrar att jag lagt ner så mycket tid på engelskan. Men jag kan ju i alla fall hoppas att mina MVG:n på allt vi gjort kan hjälpa mig till ett MVG om jag får ett resultat i intervallet 8-9 totalt sett .

Såna där lärare är jobbiga att ha. Hade VG i matten men blev sänkt då jag slarvade mig igenom ett enda delprov.
Citera
2011-05-27, 14:50
Medlem
the-gafferrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Såna där lärare är jobbiga att ha. Hade VG i matten men blev sänkt då jag slarvade mig igenom ett enda delprov.

Fick reda på mitt fullständiga betyg idag.. såå jävla surt med vår lärare också!

Listening fick jag 9/10 och reading typ 7/10, så där rök mitt MVG eftersom dessa två tar så jävla mycket plats i betyget... Min lärare gav mig endast 8/10 i speaking då jag faktiskt förtjänade MVG.

Fick 10/10 (!) i writing, men det ändrade inte mitt jävla VG. Kom typ så nära MVG man kan.. jag gråter fan nu
Citera
2012-02-04, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iseeyou
Svårighetsgraden på lysningsövningen var bra mycket svårare än många av de tidigare vi övat på, det håller jag med om. Men med all rätt! En långsam röst på klar och riktigt engelska är ingen utmaning. Den senare reportaget om Kanadas diamantindustri var rätt kvickt och man fick ha öronen öppna om man skulle hänga med. Idag lyckades jag ypperligt vilket jag är glad över.

Kommer du ihåg vad berättelsen var? och frågor var?
Citera
2012-11-19, 21:52
Medlem
Hej gott folk!

Jag vet att det är ett gammalt ämne men tänker ändå ställa den frågan.
Kommer någon ihåg vad Engelska B ht nationella 2011 handlade om?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in