2011-05-12, 01:06
Medlem
Vi är ett band som ska spela för första gången, och som minne av spelningen så ska vi rita var sin tatuering och lägga i en skål och sedan välja en av motiven. Men vi får inte kolla på tatueringen förens den är tatuerad på kroppen.

Så, jag ska komma på ett roligt motiv att sätta på någon av mina polare. Inga kukar, och bajs å sånt. det ska vara nåt man kan tänka sig att ha på sin egen kropp, men ändå inte.
Det kan ju hända att ja får min egen tatuering också! De måste man tänka på.

Tips?
Citera
2011-05-12, 01:11
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Vi är ett band som ska spela för första gången, och som minne av spelningen så ska vi rita var sin tatuering och lägga i en skål och sedan välja en av motiven. Men vi får inte kolla på tatueringen förens den är tatuerad på kroppen.

Så, jag ska komma på ett roligt motiv att sätta på någon av mina polare. Inga kukar, och bajs å sånt. det ska vara nåt man kan tänka sig att ha på sin egen kropp, men ändå inte.

Tips?

Första gången? Kör ett körsbär med texten "pop!"
Citera
2011-05-12, 01:13
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig

Tips?

Klockren idé dude! Det ska jag tvinga mitt band att göra också NÄR vi får skivkontrakt.

Tattoo: Astrid Lindgren som skjuter med en ak47:a på Tommy (från Pippi). Garanterat den bästa utav era bandgaddar
Citera
2011-05-13, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Klockren idé dude! Det ska jag tvinga mitt band att göra också NÄR vi får skivkontrakt.

Tattoo: Astrid Lindgren som skjuter med en ak47:a på Tommy (från Pippi). Garanterat den bästa utav era bandgaddar

Det ska inte vara nåt avancerat. nåt lite mer enkelt! :P
Citera
2011-05-13, 14:07
Medlem
Ducken11s avatar
Enkelt: http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/35368_10150236748220331_780765330_13771721_239443_ a.jpg

Helt underbar gadd imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in