2013-01-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilskpiggen
Det har ju nämnts tidigare i tråden, vet dock ej när i tiden det ska ha inträffat. Men för att återgå till trådens rubrik, hur hamnade misstanken på fb? Är det den som blev filmad som skapade tråden? Vad hände sen? Jag trodde Sunkan var chef på stället, har jag rätt eller fel?

Förresten har han inte kickat ut fyllkärringen M.M, dom har köpt ett annat hus.

Hmm, nu måste jag nog rätta dig Dom har nog inte köpt nåt hus - han har köpt det! Hon är ju hos fogden och då har jag svårt att tro att hennes namn står på nåt köpekontrakt??

Hon är hushållerska - tvättar, stryker & städer - m a o sköter hon ruljansen i hemmet samtidigt som han roar sig med andra damer. Betalningen hon får är tak över huvudet och fri tillgång till alkohol som han köper hem....
Citera
2013-01-13, 21:47
Medlem
ilskpiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beathotel
Hmm, nu måste jag nog rätta dig Dom har nog inte köpt nåt hus - han har köpt det! Hon är ju hos fogden och då har jag svårt att tro att hennes namn står på nåt köpekontrakt??

Hon är hushållerska - tvättar, stryker & städer - m a o sköter hon ruljansen i hemmet samtidigt som han roar sig med andra damer. Betalningen hon får är tak över huvudet och fri tillgång till alkohol som han köper hem....

Jaha, det verkar ju vara ett fint upplägg :-) Kanske inte så skoj för deras ungar att bo i en liten stad med fullt av skvallerkärringar! Men M.M har väl jobb och så, hon är alltså inte bara en konstant lullig piga?
Citera
2013-01-14, 11:51
Medlem
Skvallergubbar finns det också Några ungar har de väl inte - i alla fall inte ihop? Och Sunkans barn är ju vuxna....

Vad gäller M.M så är hon tydligen lullig på jobbet också ibland...
Citera
2013-01-14, 14:10
Medlem
ilskpiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren72
Skvallergubbar finns det också Några ungar har de väl inte - i alla fall inte ihop? Och Sunkans barn är ju vuxna....

Vad gäller M.M så är hon tydligen lullig på jobbet också ibland...

Nej ungar ihop har dom ju inte. Och oavsett hur vuxen man är vill man väl att ens föräldrar ska vara normala :-)
Citera
2013-01-20, 11:11
Medlem
Normal är väl inte direkt rätt beskrivning av "Sunkan"
Citera
2013-10-26, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nattaw
Ingen som vet hur det gått för "Sunkan"??

---
Senast redigerad av jonkopingsbo 2013-10-26 kl. 01:03.
Citera
2013-10-26, 01:00
Medlem
[quote=jonkopingsbo|45843220]

Måste bara fråga, är den så kallade "Sunkan" den Nässjöbo jag tänker på, det vill säga en man med väldigt vitt hår och glasögon? I så fall, vad är det som är så speciellt med honom?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in