2012-12-20, 21:16
Medlem
ilskpiggens avatar
Nu får jag inte ihop det riktigt.

"För gärningmännnen, Roger Eskilsson och Stefan Tofte, ogillades åtalen om grov misshandel då "offren" i rättegången "inte mindes något" om händelseförloppet den aktuella natten. Daniel Svensson, Kenneth Arnesson och Sandra Gustavsson hade "glömt" i princip allt som hände.

Det var ju faktiskt så att det var Daniel Svensson, Kenneth Arnesson och Sandra Gustavsson som begav sig till den lägenhet som Tofte och Eskilsson befann sig i på Brinellgatan mitt i natten, i syfte att konfrontera dom fysiskt.

Många Nässjöbor har ju tyvärr fått den totalt motsatta föreställningen, det vill säga att det var Tofte och Eskilsson som hade attackerat de andra först
."

Stämmer detta som jag saxat ur en annan tråd? Vem är isåfall son till AÖ? Den jag uppfattat som "offer" i sammanhanget är D.S. Han var väl den som blev svårast skadad, fast knappast så oskyldig heller. Rätta mig om jag har fel!
Citera
2012-12-21, 13:59
Medlem
Tur att A.Ö är en sån snyggning så hon duger... Finns bättre brudar i Nässjö
Citera
2012-12-26, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren72
Hans förkärlek till social utslagna damer??

Finns väl en anledning till att det inte finns en "normal" kvinna i Nässjö som vill ha ihop det med denna man??
Citera
2012-12-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nattaw
Menar händelsen där D.S & K.A var inblandade - den de misshandlade var A.Ö:s son....

Nu fattar jag inget, menar du att D.S (som fick stryk med en yxa av R.E i Januari 2011) och en viss A.Ö är bröder?
Citera
2012-12-26, 23:11
Medlem
ilskpiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkopingsbo
Nu fattar jag inget, menar du att D.S (som fick stryk med en yxa av R.E i Januari 2011) och en viss A.Ö är bröder?

Det där fattade jag inte heller. Så jag forskade lite. A.Ö har två söner med två olika män. Den äldste är född 1988, den yngste finns ej på ratsit så han är alltså inte fyllda 16. Jag har en vag aning om att den lille pojkens pappa heter Roger, kan det vara den R.E som nämnts? Men han är ju inte offer utan gm i yxhändelsen. Rörigt är det och inte ett skit har jag med det att göra.

Men nu tycker jag vi pratar lite om Sunkan igen
Citera
2012-12-26, 23:33
Medlem
ilskpiggens avatar
Äsch jag hade fel. Den lille AÖ är född 1995 och hans far heter RL. Men nu blir jag nyfiken på den påstådda kopplingen till misshandeln. Upplys mig!
Citera
2012-12-27, 22:36
Medlem
Fattar inte heller så mycket av denna uppgörelse i Nässjö - men jag har hört att en av Ann*li *bergs söner var inbladad i detta - ingen aning om hur dock??

Vad gäller Sunkan - finns nog inte en enda boende i Nässjö som inte har en åsikt om denna märkliga figur??
Citera
2012-12-28, 00:08
Medlem
ilskpiggens avatar
A.Ö:s son är skriven på Brinellgatan, kan det vara så enkelt som att de befann sig i hans lägenhet? Men märkligt i så fall att inte hans namn kommit upp i den tråden. Måste nog läsa igenom den igen.
Citera
2012-12-30, 09:42
Medlem
Nån i Nässjö som vet varför Sunkan fick kicken från sitt förra jobb??
Citera
2012-12-30, 14:49
Medlem
Fick han gå menar du? Den offentliga versionen är ju att företaget skulle lägga ner sin filial i Nässjö??
Citera
2013-01-03, 21:03
Medlem
Kan det hänga ihop med att han blev anklagade för sexuellt utnyttjade av brorsdöttrarna kanske??
Citera
2013-01-11, 18:33
Medlem
ilskpiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norpan66
Kan det hänga ihop med att han blev anklagade för sexuellt utnyttjade av brorsdöttrarna kanske??

Det har ju nämnts tidigare i tråden, vet dock ej när i tiden det ska ha inträffat. Men för att återgå till trådens rubrik, hur hamnade misstanken på fb? Är det den som blev filmad som skapade tråden? Vad hände sen? Jag trodde Sunkan var chef på stället, har jag rätt eller fel?

Förresten har han inte kickat ut fyllkärringen M.M, dom har köpt ett annat hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in