2011-05-11, 14:32
Medlem
Pungnisse55s avatar
Jag ser när jag spelar på pokerstars att det finns folk som spelar på många bord samtidigt ända upp till 20-25 bord.
Hur är detta möjligt? Det kanske går att fixa rent tekniskt men hur fan hinner dom med?
Och hur bra poker kan dom spela med den stressen det måste bli?
Någon som kan svara ?
Senast redigerad av Pungnisse55 2011-05-11 kl. 14:34.
Citera
2011-05-11, 14:41
Bannlyst
Det är knappast nl-bord dom spelar? Lär ju vara limit av något slag där man kan spela systematiskt.
Citera
2011-05-11, 15:57
Medlem
Dest88s avatar
Funkar om du spelar på låga nivåer där du vinna genom att bara spela väldigt tight ABC-poker. Lätter om du kör fullring än 6max också givetvis. Spelar själv inte så många bord, men jag tror det är en vanesak.
Citera
2011-05-11, 16:15
Bannlyst
Ja kan väl lira 11 bord, och då är det fullring. Känns som 6-8 är lagom.

Isil lirar 8 bord hu mot 3 av de bästa spelarna i världen samtidigt. Lite skillnad.

Tror raikhan på stars är känd för att multitabla, tror han lira runt 50 bord. Pokerstars trodde han fuska så han var tvungen att skicka videobevis.
Citera
2011-05-11, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SaltyFish
Det är knappast nl-bord dom spelar? Lär ju vara limit av något slag där man kan spela systematiskt.
Vet många som 24tablar, eller många och många.. men en del.

Jag brukar 6 tabla, blir perfekt
Citera
2011-05-12, 10:32
Medlem
MrFolds avatar
Lättast att multitable är nog Sit'n'Goes, fullring eftersom du spelar ett litet antal händer och merparten av dem bara handlar om att pusha eller syna preflop. Har dock själv efter flera års spelande svårt att förstå hur folk grejar 20-25 bord eller ännu mer.

Den här snubben är berömd, både för sin förmåga till multitabling och trycka in jättevolymer och för att dessutom gå bra plus på sitt spel (Boku87)

http://www.youtube.com/watch?v=_f5IUP-ELzA
Citera
2011-05-12, 10:37
Medlem
.bird.s avatar
De flesta kör nog med table ninja också! Ni får inte glömma Nanonoko, han multitablar 24 bord midstakes!

http://www.pokerstars.tv/poker-video-8746-i-am-nanonoko-team-pokerstars-online-documentary.html
Citera
2011-05-12, 13:27
Medlem
Nintendokids avatar
Sigge retard han är supernova trots att han lirar 25/50
Citera
2011-05-12, 16:19
Medlem
.bird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Sigge retard han är supernova trots att han lirar 25/50
När du skriver så där så tror man ju att han lirar 25/50 alltså NL5000

Sigge spelar endast NL25, NL50 och har börjat med NL100 nu om det är någon som undrar. Han brukar spela runt 20st bord samtidigt.
Citera
2011-05-13, 05:18
Bannlyst
sigge borde klippa sig och skaffa ett jobb
JAG ÄR POKER PROFFS... Mm visst, du kanske försörjer dig på skiten men sitta och nöta 6 timmar på 12 bord och gå plus 100 dollar om det är en lyckad dag kallar inte ja proffs.

Finns fan ett hundra tal i sverige bara som är bättre än han. För det tredje tycker jag sigge är jävligt ful, påminner om killen i filmen MASK med cher...
Citera
2011-05-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .bird.
De flesta kör nog med table ninja också! Ni får inte glömma Nanonoko, han multitablar 24 bord midstakes!

http://www.pokerstars.tv/poker-video-8746-i-am-nanonoko-team-pokerstars-online-documentary.html

Tack för ett grymt klipp. Diggar Randy som fan, riktigt skön kille!
Citera
2011-05-17, 00:57
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duhardetbra
sigge borde klippa sig och skaffa ett jobb
JAG ÄR POKER PROFFS... Mm visst, du kanske försörjer dig på skiten men sitta och nöta 6 timmar på 12 bord och gå plus 100 dollar om det är en lyckad dag kallar inte ja proffs.

Finns fan ett hundra tal i sverige bara som är bättre än han. För det tredje tycker jag sigge är jävligt ful, påminner om killen i filmen MASK med cher...
Kan hålla med dig där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in