Jag tog nyss 1200mg Lyrica och det sämsta med den drogen/medicinen är att de kickar på efter 2 h men det bästa är att man inte får någon AT på den. Jag har käkat Lyrica i över 2 år och aldrig fått någon AT och då har jag hållt upp i 1-2 veckor också men ATn kanske kommer senare.
Men rada upp droger som man inte får någon AT på direkt efter eller dagen efter sen så förstår ju jag att ATn kommer men en del droger som kommer ATn efter flera veckor.
Psykedeliska droger, cannabis. Även opioider och bensodiazepiner (förutsatt att vi talar om enstaka tillfällen och inte race, för då blir man ju abstinent istället).
Alla opiater,Benso, Cannabis, GHB. Men då är det förutsatt att man enbart tar vid enstaka tillfällen, tar du någon opiat eller benso dagligen i nån månad får du nog en jävla avtändning (inget jag upplevt själv)
Har lyckats hålla mig undan från avtändningar fastän jag brukar dessa droger regelbundet till och från genom att ha en vecka-några dagars uppehåll mellan sessionerna beroende på vilken drog det är och hur lång halveringstid den har.
Nu kommer jag med ett rätt självklart svar men jag kör på ändå! Nästan alla droger som man är grön på eller brukar måttligt får man sällan eller aldrig AT på
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!