2011-05-10, 11:41
Medlem
Tjena,

Skrev detta i nybörjartråden utan något resultat skulle vara jätte tacksam om någon kan tycka till eller ge mig förslag:

Jag har spelat nu ett tag på NL30 men jag har väldigt svårt för att avancera i nivå upp till NL50 , NL100. Jag har märkt att spelet blivit mycket bättre än vad de va för ett tag sedan, Så jag googlade poker coach , och poker sponsring på google för att leta upp någon som är villig att hjälpa mig med spelet upp i nivåer.

Det enda jag hittade var en sida som hette prostaker vilket verkar som en väldigt seriös sida.

Men jag tänkte kolla med er erfarna, är det värt att "ansöka" och testa det eller vad tycker ni ? Är det värt att ta hjälp? eller ska man spela själv och läsa 231 st böcker? Vad lär man sig mest utav?
Citera
2011-05-10, 18:06
Bannlyst
Gjorde en ansökan för länge sedan, dom ringde för ett par dagar sedan. Man skulle lira 15 k händer på heypoker. Är inte sugen på att lira så mkt eller på den sidan.
Citera
2011-05-11, 08:22
Medlem
Okejokej,

Men tror du att det kan vara värt för mig att ansöka då jag vill spela och skulle kunna spela på vilken sida som helst bara för att utvecklas och gå upp i nivåer ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in