• 2
  • 3
2011-05-10, 12:19
Medlem
Isabella_s avatar
Var inte Jesper Blomqvist lite mobbad nr han spelade fr Milan?
Citera
2011-05-10, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper

Har fr mig att McManaman blev rejlt utfryst i Real Madrid.
Varfr?

Saxat frn wiki:
Citat:

In 2002, McManaman also turned down a transfer to Internazionale at the time when he was made available for exchange as part of Ronaldo's signing.[145] It was widely reported in the Spanish media that McManaman's resilience to the team won the respect of his fellow professionals like Ral, Zidane, Guti, Ivn Helguera, and his two best friends and golf buddies at the club, Figo and Ronaldo,[146] who backed him publicly on several occasions in press interviews.[147] McManaman was also twice voted as the Real Madrid supporters' favourite player at the club during his tenure,[148][149] who adored him for his workrate,[150] and where the Spanish media would rave about him regarding anything from his love of the Madrid lifestyle, his willingness to learn the language and immerse into their culture,[151] to his home in La Moraleja, or even his androgynous resemblance to Hollywood actress Nicole Kidman,[152][153] all of which, curiously resulted in bolstering his "affable and amiable" image as the darling of the team at that time. According to El Pas, in 2001, fans saluted him with their 'white handkerchiefs' (as a terrace favourite) after he acrobatically scored a 'wonder goal' against Real Oviedo that year.[154]
Senast redigerad av Zeddicus1 2011-05-10 kl. 14:55.
Citera
2011-05-10, 19:34
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddicus1
Varfr?

Saxat frn wiki:

Haha, minnet r inte vad det brukade vara.
Citera
2011-05-11, 09:36
Medlem
Tsigalkos avatar
har fr mig att henke larsson blev mobbad som liten sg hans namn p en bris affish p kndisar som blivit mobbade som liten han timbaktu och ngra till....
Citera
2011-05-11, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsigalko
har fr mig att henke larsson blev mobbad som liten sg hans namn p en bris affish p kndisar som blivit mobbade som liten han timbaktu och ngra till....
Jag kan ha helt fel nu, men jag har fr mig att Kim Kllstrm var med p ngon liknande reklam frut. Har dock inga belgg fr det.
Citera
2011-05-11, 14:13
Bannlyst
Ronaldinho mste vart mobbad! med hans jvla fejs!
Citera
2011-05-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Sedan har jag ven hrt att Clarence Seedorf blev mobbad fr ngot liknande innan han slutligen blev accepterad i Milan.

Det dr skulle jag vela ha klla p.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in