2011-05-09, 22:54
Medlem
Exonis avatar
Tja, vet inte om jag satt detta i rätt tråd men.

I flera år nu har jag insett hur media är så jävla korrupt, framförallt när jag nu såg en dokumentär om Kosovoalbaner på SVT:s Kunskapskanal hur jävla synd det är om dom och vilka lögner dom sprider om Serberna. Och att i TV och tidningar så sprids det bara albansk propaganda om hur bra dem är och som sagt hur synd det är dom, men hur är det med Serberna?
Dom som nog fick lida mest till slut där dom blir trakasserade framför FN-soldater av kosovoalbaner bl.a.

Förstår bara inte varför svenskarna ska sympatisera albaner och dess land när dom enbart skapat kriminalitet och hat i Sverige, och det vet både Ni och jag!
Citera
2011-05-10, 00:03
Medlem
expoexpos avatar
Klart medierna sympatiserar med Albaner. De är ju Europas islamiserade halvarab-befolkning som lyckats med konststycket att skapa ett land där ingen vill bo. (de är alltså offer i mediernas ögon) - Att albanerna huserar över ett medelhavsland med ett underbart geografiskt läge som är varje svensks våta dröm är givetvis irrelevant i sammanhanget. - Inte en enda jävel vill ens turista där och absolut ingen vill bor där. Inte ens albanerna själva. Albanien är ett s k i t land. Att de dränker europa i heroin är bara ett bevis för medierna att de är förtryckta av vita män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in