• 1
  • 2
2011-05-10, 15:58
Medlem
White portions som tre ankare rinner väldigt lite men när dom väl gör det är det vidrigt.

Vanliga Portioner rinner mycket mer dock så är "saften" mycket godare

Lös snus rinner nästan aldrig och är klart det bästa alternativet ifall man hatar "snus-saften" och det smakar också mycket bättre en tampongerna.
Citera
2011-05-10, 20:49
Medlem
tuffgongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gengas
White portions som tre ankare rinner väldigt lite men när dom väl gör det är det vidrigt.

Vanliga Portioner rinner mycket mer dock så är "saften" mycket godare

Lös snus rinner nästan aldrig och är klart det bästa alternativet ifall man hatar "snus-saften" och det smakar också mycket bättre en tampongerna.
True, och lössnuset tär inte heller så hårt som white gör, original portion är helt ok på den delen dock.
TS. Börja med lös, rinner ej mycket!
Citera
2011-05-10, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffgong
True, och lössnuset tär inte heller så hårt som white gör, original portion är helt ok på den delen dock.
TS. Börja med lös, rinner ej mycket!

bättre för magen? kan tänka mig vanlig portion dock, jag är inte så förtjust i lös men kanske inte hittat min favorit ännu vem vet, men jag får inte mitt lös att rinna alls? förutom att det går sönder i munnen och jag äter upp halva.
Citera
2011-05-11, 16:09
Medlem
tuffgongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420mary
bättre för magen? kan tänka mig vanlig portion dock, jag är inte så förtjust i lös men kanske inte hittat min favorit ännu vem vet, men jag får inte mitt lös att rinna alls? förutom att det går sönder i munnen och jag äter upp halva.
Nåväl, original rinner mer än lös iallfall, så ligger det till för mig iaf, så jag hade satsat helhjärtat på lös
Citera
2019-01-25, 16:23
Medlem
Gavins-Friends avatar
Bumpar denna tråd. Gjorde en batch med Prillan 500. Sån där "gör det själv" portionspåsar. Men den vart så torr så hällde i mer vatten plus lite snuskrydda. Nu är den väldigt väldigt våt istället

Kan jag torka på nåt bra sätt? Är väl typ 250 prillor.
Citera
2021-10-22, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Bumpar denna tråd. Gjorde en batch med Prillan 500. Sån där "gör det själv" portionspåsar. Men den vart så torr så hällde i mer vatten plus lite snuskrydda. Nu är den väldigt väldigt våt istället

Kan jag torka på nåt bra sätt? Är väl typ 250 prillor.
Löste du det? Har samma problem just nu
Citera
2021-10-22, 12:13
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storgolle

Lägga prillorna på en plåt, och ha i ugnen på låg värme, typ 50 grader med luckan på glänt någon timme?
Då torde nikotinet stanna kvar, bara den överflödiga vätskan som dunstar?
Senast redigerad av Findusofelix 2021-10-22 kl. 12:14. Anledning: blev fel...
Citera
2021-10-22, 12:14
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Lägga prillorna på en plåt, och ha i ugnen på låg värme, typ 50 grader med luckan på glänt någon timme?
Då torde nikotinet stanna kvar, bara den överflödiga vätskan som dunstar?
Prova med några prillor först för att se om det blir bra och hur lång tid som är lagom.
Citera
2021-10-22, 13:47
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Äckligaste skit jag snusat. Men blandade i för mycket kryddor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in