2004-10-06, 23:39
Medlem
Jag anser att denna tråd inte passar in i "Övriga Droger", men något moderator får gärna flytta denna till lämplig kategori.

Iallafall, förra veckan (onsdags och torsdags) inhalerade jag gas från en vanlig deodorant-sprayflaska. Jag tog en vanlig fryspåse, trädde över flaskan, tätade, höll flaskan och sprejade, så att endast drivgasen pyste ut, tills påsen var nästan full med gas. Plockade ut flaskan snabbt, så att min gas inte skulle hinna läcka ur och drog sedan ett djupt andetag i påsen, och höll därefter andan. Fick en snurrig känsla när jag stod där, mitt i sovrummet. Det kändes som om jag hade "snöat" fast, det kändes även som om det föll snö på mig.

När jag 30 sekunder insåg vad jag höll på med (var helt borta i 30 sekunder alltså), fortsatte jag andas ur påsen, in och ut, in och ut... Ligger då på sängen och känner att jag domnar snabbt bort, men jag ser färger och en massa. Siffror hoppar framför ögonen på mig och jag hörde en konstant rytm dunka i takt med mitt hjärta (som slog otroligt snabbt). Vid det laget visste jag inte om jag hade ögonen öppna eller stängda, jag ville bara få bort det otäcka rytmiska dunkandet och de där siffrorna som kunde få min hjärna att sprängas. Tilläggas bör att siffrorna skiftade färg lite då och då.

Jag vet inte hur länge jag låg där, men jag vaknar upp kort senare av att jag hade slängt iväg påsen, och jag låg och dreglade.

Jag har aldrig NÅNSIN hört talas om att man påverkas så här innan. Dessutom trodde jag att man skulle bli flummig en bra stund, eller jag kanske drog i mig för lite? Är detta farligt? Är väldigt tacksam för svar etc.

Ps. Fråga mig inte varför jag gjorde det här. Jag är nog lite för nyfiken.
Citera
2004-10-06, 23:49
Awaiting Email Confirmation
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=151500

Citera
2004-10-06, 23:51
Medlem
Hehe, läste det faktiskt
Citera
2004-10-06, 23:54
Medlem
Dr. Löhks avatar
Jeden macht eine kleine Dumheit. Men är du över 14 år är det ingen kleine Dumheit utan ren idioti. Knarka som en karl, människa!
Citera
2004-10-06, 23:54
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ Tonï
...Är detta farligt? Är väldigt tacksam för svar etc.

Ps. Fråga mig inte varför jag gjorde det här. Jag är nog lite för nyfiken.

Det är extremt farligt, inte bara det att du bränner hjärnceller lika snabbt som om du skulle slå en slägga i skallen, risken att dö är relativt stor. Använd lustgas eller poppers om du tvunget ska andas in någon gas..
Citera
2004-10-07, 00:49
Medlem
Klickens avatar
Har aldrig riktigt förstått meningen med att andas in drivgas, tändargas, sprayfärg osv. Vad händer? Man blir möjligtvis lite yr men varför då istället inte dricka vanlig alkohol?
Tycker att om man nu ska hålla på med någon form utav droger så ska det vara äkta, dvs. Cannabis, LSD, E, Kok, Speed, HBW osv.
Citera
2004-10-07, 01:26
Medlem
Unbalanceds avatar
Som redan sagt så är denna metod att få ett rus relativt farlig & dumdristig .
Du bränner sönder otroligt många hjärnceller & riskerar att rent ut sagt, dö .
Citera
2004-10-07, 19:20
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klicken
Har aldrig riktigt förstått meningen med att andas in drivgas, tändargas, sprayfärg osv. Vad händer? Man blir möjligtvis lite yr men varför då istället inte dricka vanlig alkohol?
"Möjligtvis lite yr"?? Läste du alls det första inlägget... Lät inte precis som en vanlig fylla... Att prova boffa nån gång kan man väl göra, bara man har nån polare med som ser till att man inte får syrebrist eller så... Då borde inte hjärnskadorna komma på första gången i alla fall...
Citera
2004-10-07, 19:39
Medlem
Borde kanske tillägga att jag nu några dagar efter har lunginflammation. Har det något med gasen att göra, måntro?
Citera
2004-10-07, 19:43
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av DJ Tonï
Borde kanske tillägga att jag nu några dagar efter har lunginflammation. Har det något med gasen att göra, måntro?

är huvudet dumt, får kroppen lida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in