2011-05-08, 18:56
Medlem
Letade efter paparazzi videor för att få en uppfattning om kändisarnas vardag i brist på annat att göra.
Hittar en video som nästan gör en förannad. Råkar vara Justin Bieber + Chris Brown som blir "stalkade" i videon. Vilket passade bra när båda 2 är världskändisar och nej inga kommentarer om hur mkt ni hatar Justin nu. Det har inget med inlägget att göra.
Det jag ville komma fram till är alla dessa sjuka frågor som paparazzina skriker efter dom samtidigt som dom bländas av alla blixtar. När Justin försöker köra iväg ställer sig flera paparazzin framför bilen Flera gånger skriker dom från bilen att de ska flytta men icke.
Det slutar med att Justin börjar köra mot dom och en paparazzi skriker "aj min fot!"
Är det verkligen såhär man vill leva varje dag?

http://www.youtube.com/watch?v=kKq5bvkbQ8I

De har säkert massor av ensam tid på hotellen. De måste vara precis som du och jag när det kommer till vardagen eller? Skulle ni vara kända om ni fick välja? Efter allt jag sett har jag kommit fram till att anonymitet är något man ska ta vara på.
Citera
2011-05-08, 19:01
Medlem
rakarnas avatar
tycker det där verkar vara en lite jobbig grej om man gemför med alla pengar å allt dem får
Citera
2011-05-08, 19:08
Medlem
Verkar mer som att varenda paparazzi-fotograf i filmen hade adhd.
Dom gjorde fan sitt yttersta för irritera Bieber så att han skulle få ett utbrott och dampa loss lite, så att dom senare kan skriva om det på förstasidan..
Tänk aftonbladetrubrik: Här går pop-stjärnan till attack.
Citera
2011-05-08, 19:21
Medlem
Fyfan vad jobbiga inte konstigt att världsstjärnorna blir tokiga efter ett tag.
Citera
2011-05-08, 23:11
Medlem
Ikeeds avatar
Trodde fan att Jag aldrig skulle tycka synd om Justin Bieber men fan vad jobbigt det där måste vara
Citera
2011-05-09, 03:32
Bannlyst
Ungjäveln får fan skylla sig själv. Han blev nog kändis frivilligt och njuter nog av all bekräftelse och uppmärksamhet så då får han lära sig leva med baksidorna av det hela också.
Citera
2011-05-09, 09:33
Medlem
spookyanimals avatar
tycker det är nice att vara känd
Citera
2011-05-09, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spookyanimal
tycker det är nice att vara känd

Haha så känd kan du ju inte vara. Svenskar blir sällan världskända. Är du Darin kanske?
Citera
2011-05-09, 11:51
Medlem
Dalailamas avatar
Berömmelse är självvald.

En nära vän till mig är, med svenska mått, relativt känd. Han gnäller ibland om hur jobbigt det är med människor som kommer fram när han är ute och vill småprata om allt och inget och att det ibland är fotografer som tar bilder.

Dock så har han inga problem med att sticka iväg på kändisfester, gå på premiärer eller delta i andra typer av evenemang.

Vi i kompiskretsen tar således hans gnäll med en nypa salt. Han får bra med pengar för att göra någonting han älskar, någonting som är få förunnat.
Citera
2011-05-09, 12:03
Medlem
Jag hade nog inte velat vara så känd nej. Det är klart att det hade varit gött att ha alla dessa pengar, men det finns ju rätt så välbetalda jobb där man är lite mer anonym. Jag har överhuvudtaget svårt att förstå det där med att man ska göra allt för att synas. Jag känner ingen superkändis personligen, men jag har några i min närhet (gemensamma vänner, släktingars vänner m.m). Det är nästan så jag mår dåligt ibland när folk skryter om vilka de känner och de ska göra allt för att synas tillsammans med dem. Själv vill jag hålla mig så anonym som möjligt och ändå tjäna tillräckligt med pengar för att slippa snåla. Det känns som att det inte skulle vara ett liv för mig att ständigt vara i rampljuset.
Citera
2011-05-10, 09:03
Medlem
Motleys avatar
Det är nog asdrygt. Även om detta inte alls är samma hysteri så är här en som verkar ha lärt sig lite hur man hanterar att bli förföljd överallt..Tommy Lee, kul när han i slutet säger "stop, its enough" och de faktiskt respekterar det

http://www.youtube.com/watch?v=PYkuHaXXPVs
Citera
2011-05-10, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordic-choise
Jag hade nog inte velat vara så känd nej. Det är klart att det hade varit gött att ha alla dessa pengar, men det finns ju rätt så välbetalda jobb där man är lite mer anonym.
+1

Kan rekommendera denna dokumentär om paparazzi i London: http://www.youtube.com/watch?v=qANGq06sKys
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in