• 2
  • 3
2011-05-08, 20:11
Medlem
Gameboy92s avatar
En avsugning r total avslappning. Sex kan vara jvligt anstrngande. Tror inte det r mer n det som ligger bakom.
Sg till honom att skrpa sig, och om han inte kan f jobbet gjort, hittar du ngon som kan.
Citera
2011-05-08, 20:13
Medlem
Han har vl vart otrogen..
Citera
2011-05-08, 20:17
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noknok.
men varfr vill han inte tillfredstlla mig? Han gillar ju mig han vill ju vara tillsammans med mig och s.

fr att han r lat
fr att han inte tnder p dig
fr att han r rdd att Leif Loket Olsson str utanfr och glor

det dr r precis det du mste frga honom om.
Citera
2011-05-08, 20:19
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ja han sger att det r fr att jag r s bra p att suga :/

Ja han svarar p varfr han vill bli avsugen,
det han inte svarar p (fr att du inte formulerar frgan rtt) r varfr han inte vill knulla dig.
Citera
2011-05-08, 20:22
Medlem
RAAxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Han r bg.

S tnkte jag ocks lite, han kanske tnker p sin 53 riga manliga lrare vid namn Alf d du suger av honom?
Citera
2011-05-08, 21:44
Medlem
Citat:
min pojkvn vill bara att jag suger av honom, varfr? Nr jag frgar sger han att han visst gillar att ha sex med mig men varje gng vi brjar hlla p rr han knappt mig han tar inte i mig bara jag som rr honom och sen vill han att jag suger av honom. Om jag inte gr det vill han att jag runkar av honom.

Jag knner mig cklig och dlig men han visar krlek och att han tycker jag r sexig men s fort vi kommer till det dr s vill han bara bli avsugen. Frut ville han alltid ha sex, vi har varit tsms kanske ett halvr.

Du r vl helt enkelt grym p att suga ! var stolt ver det.
Citera
2011-05-08, 22:54
Medlem
partygniiids avatar
Sluta att suga av honom helt. Min kille har varit sdr i perioder, men han har alltid brytt sig om att jag inte ska missuppfatta det hela och tro att jag inte duger.
Citera
2011-05-09, 22:21
Medlem
Frlt, men om han verkligen inte verkar vilja "ge tillbaka" fr det du ger honom s tror jag att han endast bryr sig om egen njutning. Men hur er relation knns vet du bst sjlv, vga bara vara rlig s frstr du nog problemet.
Citera
2011-05-09, 22:52
Medlem
redphoenixs avatar
Det kan ju vara som s att han tycker att det r s grymt sknt nr du suger av honom s att det r det enda han tnker p nr ni har sex.

Drav blir han ofokuserad vid sjlva sexet/in-out/penetreringen med snopp.

Knns ganska logiskt.

Mvh
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här