2011-05-07, 22:34
Bannlyst
Slutade dricka det för flera år sen, men drack det nästan varje helg i ett år, antingen snott från festival eller köpt på Apoteket eftersom jag var under 18. Drack inget annat heller, tog inte ens emot öl som folk ville bjuda. Gick över till endast Kir istället sen i något år, lite godare

Är det någon som fortfarande dricker det? En kompis till mej tycker det är gott med Oboy i. En annan tycker det smakar jordgubb

Sedan, vilken föredrar/föredrog ni? Den som var som vatten eller den som verkligen var geggig? Jag föredrog faktiskt den geggiga, den smakade inte lika illa.

Det roligaste med alkogel är ju det att man verkligen svettas tvål! Jag svettades tvål i nästan tre dagar efter jag supit på det i flera dagar i rad. Man behövde bara ställa sig i duschen så var man ren hehe
Citera
2011-05-08, 21:58
Medlem
Allbodiess avatar
Låter ju inte för hälsosamt, haha
/prenumerera, vill veta hur detta går
Citera
2011-05-08, 23:07
Medlem
Algebras avatar
Jadu det verkar vara lite sent att säga det men att äta alcogel är inte så nyttigt då det innehåller fler sorters alkoholer än etanol. bland annat isopropanoloch många fler. Du måste ha fått fina bakfyllor av det där.
Citera
2011-05-10, 13:41
Bannlyst
Ja äääh det funka ju finfint. Gratis ju. Det var det som var det viktiga för mej.
Blev överlycklig när jag var till Seaside festivalen i Falun och hittade en ryggsäck med två oanvända alkogelflaskor igen. Säkert nån alkisgubbe som glömt
Blev skitbra det där. Det enda jag kommer ihåg är att jag höll på att bli tagen av polisen men klarade mej och sedan att jag satt med en tjej på pizzeria och hon stoppa ner min hand i hennes byxor helt odiskret bredvid en barnfamilj så jag fick klämma fitta. sedan stoppade hon paprika från pizzan i fittan på sig
Citera
2011-05-11, 15:48
Medlem
Allbodiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garbage-Day
satt med en tjej på pizzeria och hon stoppa ner min hand i hennes byxor helt odiskret bredvid en barnfamilj så jag fick klämma fitta. sedan stoppade hon paprika från pizzan i fittan på sig

Hahah vad fan var det för brud?
Citera
2011-05-11, 15:52
Bannlyst
En kompis
Citera
2011-05-11, 16:12
Medlem
Melissans avatar
Citat:
Ja äääh det funka ju finfint. Gratis ju. Det var det som var det viktiga för mej.
Blev överlycklig när jag var till Seaside festivalen i Falun och hittade en ryggsäck med två oanvända alkogelflaskor igen. Säkert nån alkisgubbe som glömt
Blev skitbra det där. Det enda jag kommer ihåg är att jag höll på att bli tagen av polisen men klarade mej och sedan att jag satt med en tjej på pizzeria och hon stoppa ner min hand i hennes byxor helt odiskret bredvid en barnfamilj så jag fick klämma fitta. sedan stoppade hon paprika från pizzan i fittan på sig

Jag kände igen det där påståendet om "Paprika i fittan", och kollade runt lite. Och visst var det samma snubbe som skrev det igår? Du verkar vara riktigt stolt över det där va? Det är riktigt vidrigt tycker jag.

https://www.flashback.org/t1540467

Citat:
En annan gång är det festival och jag å några andra är på en pizzeria varav tjejen bredvid mej (som jag däremot känt i flera år) bara stoppar min hand i hennes byxor... Skrattade å klämde lite å tog upp handen igen efter ett tag. Sedan stoppa hon en pizzapaprika i fittan
Citera
2011-05-11, 16:29
Bannlyst
Stolt å stolt det är ju riktigt roligt bara
Citera
2011-05-11, 19:02
Medlem
Sorgliga individ, ska du supa/ knarka bör du göra det ordentligt. Ungefär som att sniffa butangas, rus kontra risk gör att det knappast värt det.
Citera
2011-05-11, 19:16
Medlem
trehundras avatar
du kan inte supa rätt utan dricker tvål för att du är för snål att köpa riktigt, din höjdpunkt i livet är någon brud vars fitta har varit i kontakt med paprika!?
Citera
2011-05-11, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Sorgliga individ, ska du supa/ knarka bör du göra det ordentligt. Ungefär som att sniffa butangas, rus kontra risk gör att det knappast värt det.
Går väl inte att supa mer riktigt än att hälla i sig något som är 80% etanol

Citat:
Ursprungligen postat av trehundra
du kan inte supa rätt utan dricker tvål för att du är för snål att köpa riktigt, din höjdpunkt i livet är någon brud vars fitta har varit i kontakt med paprika!?
Det var ju några år sen, nu dricker jag mäsk istället. Nu är dock dunken slut så jag får helt enkelt lägga mina sura pengar på sjutvåor... Man är ju APK kungen!!!
Och henne är jag fortfarande vän med. Hon har "växt upp" och gör tyvärr inget sånt där längre, om hon nu inte har knarkat så kanske.
Senast redigerad av Garbage-Day 2011-05-11 kl. 21:43.
Citera
2011-05-11, 22:50
Medlem
Germanofils avatar
LOL! Seasidefestivalen i Falun. Den har man besökt ett par gånger. Brukar vara en del drägg där.

Är det Venezia du talar om eller någon annan pizzeria? Sunkigt hak med många WT som dricker öl och spelar Jack Vegas. Men bra pizzor.

OnT: Har aldrig testat att dricka alkogel och kommer inte att göra det heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in