2011-05-07, 18:43
Medlem
Kiakahas avatar
Hej, har haft funderingar kring detta ämne väldigt länge och det är alltid samma frågor som poppar upp i huvudet.
Hur lång kan man göra sin penis?
Hur tjock kan den bli ?
är det farligt?
Pris?
Var genomför man en sådan operation ?

Tacksam för seriösa svar.
Citera
2011-05-07, 18:56
Medlem
L-ass-es avatar
Har en kompis som förstorade sin penis i Thailand när vi var där förra vintern med hjälp av injektioner. Från 15 cm till 20 cm, slak. Besväret kostade ca 15 000 kronor.

Själv besitter jag en juvel på 24slak så jag behövde inte göra skiten
Citera
2011-05-07, 18:59
Medlem
Kiakahas avatar
förstorade han sin penis som var 15 cm i slakt tillstånd?
räcker inte 15 cm? haha
känns lite som lögn.....
Citera
2011-05-07, 18:59
Medlem
Intotherainbows avatar
Du bör ställa din fråga på detta forum istället, på fb kommer alltförmånga småkukade män posta skräp och lämna info som inte leder någon vart.

http://www.lpsg.org/penis-enlargement/
Citera
2011-05-07, 19:06
Medlem
FrankRosenthals avatar
Såg faktiskt en svensk dokumentär om en kille som skulle förstora sin penis för något år sedan. Han hade dock väldigt liten. Kan mycket väl ha varit Outsiders eller något liknande. Se om du kan hitta den väl?

EDIT: Har dock för mig att han inte kunde göra den så mycket längre. Några centimeter var det nog bara. Men den "hängde" lite mer efter operationen så han var nöjd har jag för mig.
Citera
2011-05-07, 22:48
Medlem
Fjantooomens avatar
Eftersom forumet är alternativ medicin antar jag att förstoringen måste ske med en naturlig metod. Att titta på en sexig kvinna och fantisera snuskigt är den enda kända naturliga metod att förstora James Fjong.
Citera
2011-05-07, 23:24
Medlem
gör en ögla och trä den över din penis, spänn åt öglan så den sitter fast och sedan hänger du fast ett mjölkpaket i andra änden och går runt så hela dagarna. det fungerar, har för mig att det var en kille på 100 höjdare som gjorde på det sättet.
Citera
2011-05-07, 23:29
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Att hänga vikter på dasen har jag hört ska vara mycket effektivt, vill dock poängtera att detta är inget som jag själv provat, då jag inte behöver det

Börja lite lätt med att hänga ett kilo runt dasen, sedan ökar du vikten successivt för varje vecka som går, och när du kommit upp till femtio kilo, vågar jag lova dig att kuken når dina fötter
Citera
2011-05-07, 23:54
Medlem
Fjantooomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Att hänga vikter på dasen har jag hört ska vara mycket effektivt, vill dock poängtera att detta är inget som jag själv provat, då jag inte behöver det

Börja lite lätt med att hänga ett kilo runt dasen, sedan ökar du vikten successivt för varje vecka som går, och när du kommit upp till femtio kilo, vågar jag lova dig att kuken når dina fötter
Eftersom jag tror att TS inte vill att den ska hänga föreslår jag att han ska fästa snöret i en krok i taket och hänga själv. Då blir förstoringen åt rätt håll.
Citera
2013-10-06, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L-ass-e
Har en kompis som förstorade sin penis i Thailand när vi var där förra vintern med hjälp av injektioner. Från 15 cm till 20 cm, slak. Besväret kostade ca 15 000 kronor.

Själv besitter jag en juvel på 24slak så jag behövde inte göra skiten
ljug lagom
Citera
2013-10-06, 20:32
Moderator
ofays avatar
Alternativ medicin --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto