Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Lämna sperma (om du är kille alltså) ger 500-600kr.
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Jag tror bara att du får lämna sperma vid två tillfällen då chansen för inavel skulle bli för stor annars. Den som sen får sperman vet ju inte vart den kommer ifrån och kan ju vara din syster/dotter mm mm av den anledningen så får du inte läman fler gånger.
Du får bli pappa till sex barn genom provrörsbefruktning/spermadonator, sen är det stopp för den inkomsten. Om det är det samma som 6*600kr vet jag inte. Teoretiskt så räcker det med en handtralla för några miljoner barn.
Du måste också redan vara pappa för att få bli spermadonator.
För övrigt så såg man ju dokumentären om Carl Serung. Han tjänade sina första tusenlappar på att samla/tigga ihop gamla porrtidningar i kvarteret som han sen packade ihop i lämpliga paket och sålde vidare (bl.a. postorder).
Hade jag mycket pengar och ville tjäna ännu mera skulle jag öppna en hamburgerrestaurang/pizza/kebab i Finland. Här finns knappt några och dom som finns är värdelösa. Visste ni att dom kokarhamburgarna och det är 50% mjöl i dom! FYFAN! (Hejja Sibylla och Max!)
Annars kan du ju bli porrskådis. Förena nytta med nöje! Spela in en privat film och sälj till
www.Caramel.nu
Nu i juletider: smyg ut i skogen och kapa lite fina julgranar som du säljer på torget i stan. (iofs inte legalt detta)
Mera vinter (annonsera på Konsum/Ica/Vivo: skotta snö åt svaga/lata människor, var jultomte den 24:e....