Moderatorer är välkomna att flytta tråden vart de vill, jag var osäker vart jag skulle placera den..
Jag är helt enkelt ute efter att tjäna pengar.. Tänker mig främst på illegal väg då legala arbeten är svåra att få tag på i min sits. Jag är villig att utföra ett brott som innebär ett fängelsestraff på högst 6 månader, men få undantag finns..
Är planen riktigt jävla vattentät kan jag tänka mig att utföra större typer av stölder som involverar en högre summa cash, tänker mig över miljonen. Dessa stölder skall ske från stora företag eller rika privatpersoner though eftersom att jag är något av en Robin Hood..
Alla typer av brott som sker under hot eller våld är i mitt fall omöjliga att genomföra. Men kan tänka mig en del sorters utpressningar om personen i fråga själv har begått en kriminell handling.
Hur som helst, hittills har jag endast begått småbrott som exempelvis: skapat egna 20-kronors-sedlar med hjälp utav bild från framsida & baksida, photoshop, skrivare & klister.. Fungerar utmärkt att betala lokala bussresor med oupptäckt och man tjänar en slant..
Ett annat exempel är att lassa ett 10-tal dricka-backar i bilen, vars man finner utanför skolmatsalar och dylikt, och sedan dra ner till affären för att panta dem. Ger omkring 500kr..
Har du nått att dela med dig utav i tråden? Egen erfarenhet inom ämnet kanske? Kanske sitter du i samma sits som mig och vill ha svar.. Bevaka denna tråd i sådant fall så får vi se vart det leder!
Var bussiga nu och dela med er utav era tankar och idéer!