2012-01-08, 12:43
Avslutad
10 burkar blir en Tian lott, 25 blir en triss.

Det är bara att sätta igång. samla 100 burkar och köp 10 tian eller 4 triss. Gillar trissen då det är typ 49% chans att vinna 25 kr med möjlighet till dubblering.
Citera
2012-01-08, 13:14
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
Hahaha, det märks verkligen att du talar sanning. Jag förstår att du blir arg, men det är bara att acceptera att vissa människor bara gnäller hela tiden som TS.
Men jag får ju för fan hjärnblödning av alla jävla snorungar som bara sitter på arslet och förväntar sig att ågon annan ska lösa deras sketna små fittproblem. Det är ju för helvete bara att göra något åt sin situation om man nu har satt sig i skiten så kan man TA MIG FAN också ta sig ur den.

@Goseklumpen
Skicka dina stålar till TS då din jävla röding, fattar du inte att en liten pundarunge som inte ens kan se till att ha stålar nog för att överleva, utan måste sitta och tigga och samla tomburkar har precis NOLL kredibiltet? Du kan inte lita på en skitig Jävla PUNDARE! Tro mig, jag vet, för jag ha varit en. Jävla idiot.

Citat:
Ursprungligen postat av Bulldoozer
10 burkar blir en Tian lott, 25 blir en triss.

Det är bara att sätta igång. samla 100 burkar och köp 10 tian eller 4 triss. Gillar trissen då det är typ 49% chans att vinna 25 kr med möjlighet till dubblering.
This! Jag älskar ditt tänk.
Senast redigerad av Nido6 2012-01-08 kl. 13:24.
Citera
2012-01-08, 14:50
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token12
Är du riktig desperat kan du fiska fram mat från mcdonalds.
Det gäller att dra till en restaurang som stänger hyfsat sent men har ändå många beställningar innan de stänger. Vänta tills de ska stänga dörrarna, gå fram till kassan och fråga snällt om du skulle kunna få wasten. Jag tror att de skulle ge dig det de har kvar.

Exakt så gjorde jag när jag levde på gatan i Berlin på 90-talet. Gällde att se riktigt ynklig och trasig ut.

Frukost och lunch snattade jag på livsmedelsbutiker (då var konsten var att se hel, ren och alldaglig ut. Fick alltså justera mitt utseende lite under dagen...).

Jag levde så, helt utan en spänn, i 7 månader och har aldrig varit fetare. TS är en gnällig tönt!
Citera
2012-01-08, 18:31
Medlem
murkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Det bör det göra, det som är intressant här för butiken är att de kan slå in ocr-koden eller om det är siffrorna under streckkoden så de får ersättningen från kuponginlösen och då ska det inte spela någon roll om man skriver ut det i svartvitt eller färg.

Möjligen kan de i kassan fråga var den kommer ifrån och då är det bara att säga att finax har en kampanj på sin facebooksida vilket är helt sant, sedan att man kanske skriver ut 20 kuponger eller fler är en annan sak

Du får räkna med att de i affären ej kan scanna in streckkoden, det fungerar då inte för mig även fast jag skrivit ut den i färg men det är då de får slå in ocr-koden/streckkoden manuellt istället därför är det viktiga att den syns vilket det ska göra även om man skriver ut i svartvitt.

ja just det, kan inte OCR koden ändras på deras facebook sida från person till person, eller är det alltid samma kupong och samma OCR kod som kommer upp?
Citera
2012-01-08, 19:00
Medlem
TS bli en böghora!! Det finns flera bögklubbar i Sverige . Ställ dig utanför en sån och ragga upp någon snuskig man i 70-80 års ålder och låt honom göra vad han vill med dig i 1 timme för 10 :- . Du kommer garanterat att få napp .
Citera
2012-01-08, 19:03
Medlem
JÄVLAR! Hardcore problem... Det ser ut som att du måste banka nått fönster och sno mat och sedan skippa betala hyran 1 gång för att betala dubbel nästa
Citera
2012-01-08, 19:17
Medlem
H0llows avatar
Han trollar naturligtvis. Hade TS varit mån om att få hjälp hade han svarat mer frekvent och seriöst i tråden. Det är idiotiskt att ni för en OT pseudodebatt om filantropi och snålhet när TS inte ens är närvarande.
Citera
2012-01-08, 21:15
Bannlyst
Ta ett spel på lången på säkra matcher för 10 kr
Citera
2012-01-08, 22:01
Medlem
iNFiNiTis avatar
Jag har samma problem som dig TS. Jag har också bara 13k tills lönen kommer. Racker ju knappt till en flaska god skumpa Ata rakor och annat skrap
Citera
2012-01-08, 22:09
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNFiNiTi
Jag har samma problem som dig TS. Jag har också bara 13k tills lönen kommer. Racker ju knappt till en flaska god skumpa Ata rakor och annat skrap
Läs rubriken. Han har inte 13k. Han har 13 kr.

(ja,akta dig för att äta för mycket skräp. Man kan bli dålig i magen.)
Citera
2012-01-08, 22:22
Medlem
mythpimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Läs rubriken. Han har inte 13k. Han har 13 kr.

(ja,akta dig för att äta för mycket skräp. Man kan bli dålig i magen.)

Ironi är inte din starka sida va ?

Samla burkar eller slå en snut på käften så får du husrum & mat i ett par månader.
Citera
2012-01-08, 22:40
Medlem
PlanetCaravans avatar
Har 0 kr kvar till slutet av denna månad :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in