2011-05-06, 03:20
Medlem
ZoteXs avatar
Den är så jävla stor! Tack o lov inte hängig (förutom när det är väldigt varmt)
den kan vara rolig att leka o showa på festival, där vi bland annat kommit fram till att min ena kula är lika stor som polarens hela pung!

Skitsamma, är sådana ingrepp möjliga och vad skulle en sådan procedur kunna kosta???
Citera
2011-05-06, 03:27
Medlem
Porryhatters avatar
Du kan inte lägga upp en bild på besten?
Citera
2011-05-06, 03:28
Bannlyst
Lägg up bild. Är nyfiken på hur stor den verkligen är. Tyvärr så tror jag inte såna operationer finns, än...
Citera
2011-05-06, 03:28
Medlem
ZoteXs avatar
haha, nej för många känner mig här!
Citera
2011-05-06, 03:41
Medlem
ZoteXs avatar
Men alltså, det är ju knappast den största ni har sett eller något sånt! Har faktiskt träffat en kille på SRF som möjligtvis hade en större. Dock så är det sjukt jobbigt när man förkyld som jag är nu, för då blir den hängig precis som en annan.
Citera
2011-05-06, 05:01
Medlem
Zelogaths avatar
Borde väl gå att operera men då är det ju en "skönhetsoperation" och det kan nog kosta lite..
Sedan skulle jag personligen inte våga förminska något där nere oavsett om det bara är skinnet på pungen, skulle bli ganska ledsen om något hände med utrustningen inför framtida barn
Citera
2011-05-06, 06:32
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Du kan ta bort den ena om du vill, det påverkar inte den sexuella eller den biologiska funktionen alls.

Finns en del som gör det.
Citera
2011-05-06, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegrisarna
Du kan ta bort den ena om du vill, det påverkar inte den sexuella eller den biologiska funktionen alls.

Nej nej. Det är ju bara därför som man tillskriver testosterontillskott för resten av livet till patienter som har opererats för testikelcancer och tvingats avlägsna den ena testikeln.
Citera
2011-05-06, 08:41
Medlem
kissflickans avatar
har du råkat ut för pungbråck eller har du välsignats med gonader stora som äpplen? vad är det som är omfångsrikt, påsen eller innehållet?
Citera
2011-05-06, 13:48
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Är du skvatt galen, det är ju många som gör vad som helst för att få större pung - saltvatteninjektioner, hänger på vikter osv.
Citera
2011-05-06, 13:49
Medlem
Spring till doktorn! Det kan vara tumör.
Citera
2011-05-06, 15:32
Medlem
När det finns BH torde det väl finnas en PH?

Springer du alltid omkring näck eller? Sätt på dig underkläder som håller den på plats!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in