2011-05-05, 23:31
Bannlyst
Jag har slutat röka och ens tänka på det. Men finns det något annat som kan ge liknande nedvarvning?

Jag tänkte börja med meditation. Kan det ge liknande avslappnande effekter?
Citera
2011-05-05, 23:47
Medlem
Meditation kan ge dig en avslappning du aldrig kunnat föreställa dig.
Citera
2011-05-06, 00:50
Medlem
tvekar på att det funkar :P
Citera
2011-05-06, 00:51
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zardox
tvekar på att det funkar :P

varför?
Citera
2011-05-06, 17:57
Medlem
tombas avatar
Säkerligen avslappnande men tvivlar på att de e samma sak överhuvetaget.
Citera
2011-05-06, 19:30
Medlem
Jag har hört att du får ungefär samma tillfredsställelse av ett riktigt hårt träningspass, endorfinerna (och allt annat) som utlöses efter träning är tydligen rätt likt cannabisrus, jag håller inte med menmen, vem är jag att säga emot studier!
Citera
2011-05-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroonez
Jag har hört att du får ungefär samma tillfredsställelse av ett riktigt hårt träningspass, endorfinerna (och allt annat) som utlöses efter träning är tydligen rätt likt cannabisrus, jag håller inte med menmen, vem är jag att säga emot studier!

Mja... vissa likheter i processer i hjärnan kan det nog finnas, men vem som helst märker väl ändå att det fan är skillnad
Citera
2011-05-06, 19:50
Medlem
Ondves avatar
Opium är väldigt avslappnande Så kör på det istället!
Själv saknar jag dock lite det flummiga med cannabis när jag istället tagit opium. Det bästa är lite av varje
Citera
2011-05-07, 02:28
Bannlyst
Om du ser meditation som avslappning (och inte arbete) och om du brukade slappna av förr när du rökte, varför inte testa meditation?

Jag både mediterar och röker. Det är en viss skillnad. Kan rekommendera att meditera och sen röka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in