2011-05-05, 22:48
Medlem
Skafferns avatar
http://www.youtube.com/watch?v=NVIBwNedF8I

Kent Ekeroth och SD säger det självklara att grova brottslingar som inte är svenska medborgare ska utvisas och får allahiansen och Mp att gå i taket.
Mycket roande att titta på! Det är nästan som att få se ett ufo när man ser och hör dem förvränga, missförstå, vinkla och helt plötsligt börja prata om att Sd menar att det är generna som gör utlänningar till brottslingar.
Gång på gång får Kent förklara vad deras motion handlar om men ingen lyssnar.
Citera
2011-05-05, 23:16
Bannlyst
Seriöst så måste vi inför någon form av intelligenstest för att få blir riksdagsman då de som håller på och försöker strida med Kent Ekeroth och Erik Almqvist ( http://www.youtube.com/watch?v=0eIyEAz0rrQ ) är helt uppenbart förståndshandikappade och BÖR inte vara med att styra en nation.

Hur kommer det ens att förståndshandikappade kan blir riksdagsledamöter? Sjukt sjukt.

Cederbratt är en lögnare och använder sig av tu-quoque, hur är det ens möjligt att en politiker måste använda sig av tu-quoque i en debatt, pinsamt av moderaterna och en så gammal gubbe som levt så länge.
http://www.nizkor.org/features/fallacies/ad-hominem-tu-quoque.html

Kent gör rätt som attackerar de här hycklarna, de hatar verkligen honom
Citera
2011-05-05, 23:23
Medlem
Horribels avatar
Jag kan inte förstå hur man inte kan se logiken som finns bakom det Ekeroth säger. Kan någon som tillhör denna skara förklara för mig?
Citera
2011-05-05, 23:53
Medlem
Patetiskt att se dom stå och försvara mördare och annat drägg med näbbar och klor.
Hade de gällt att klubba igenom nåt skit som drabbat vanliga svensson hårt så hade dom moraliska diskussionerna garanterat lyst med sin frånvaro.
Citera
2011-05-05, 23:56
Medlem
Horribels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorlejf
Patetiskt att se dom stå och försvara mördare och annat drägg med näbbar och klor.
Hade de gällt att klubba igenom nåt skit som drabbat vanliga svensson hårt så hade dom moraliska diskussionerna garanterat lyst med sin frånvaro.

Det finns ju bara ett skäl till det. De vill inte riskera att vara i närheten av lik en sverigedemokrat. För att:

Lik en sverigedemokrat --> rasist

Enligt en grupp människor. Jag själv icke inkluderad.
Citera
2011-05-06, 00:04
Medlem
Awesomes avatar
Lysande debatt från Ekeroths sida, helt strålande. Ja vad ska man säga? Jag känner ett sådant djupt förakt för Sjuklövern att det inte går att beskriva med ord. Hur länge ska de hålla på så här? Hur länge ska svenska folket fortsätta ljuga för sig själva?
Citera
2011-05-06, 01:13
Medlem
tantvrists avatar
Mycket bra debatt från SDs sida! Jag satt med hakan i golvet hela debatten, Ulf Nilsson var den ENDA som svarade på Kents argumentation och det svaret var ju att barn blir utan föräldrar om vi utvisar dem.

Vad i helvete, en utlänning som begår ett mord på en familjefar lämnar en hel familj faderslös men det anser dem inte skall göras ett piss åt. Man skall inte ta hänsyn till offren, och argumentet är att MÖRDARENS barn blir föräldralösa!
Citera
2011-05-06, 01:16
Medlem
Lysande Ekeroth! Detta borde sändas på bästa sändningstid! Fast istället går stora delar av svenska folket med okunskap och i vissa fall ogrundat förakt p.g.a sjuklövern och medias förskönande bild av verkligheten.
Citera
2011-05-06, 01:24
Bannlyst
Erik Almqvist var också rätt bra:
http://www.youtube.com/watch?v=0eIyEAz0rrQ

Den läskigt korkade bimbon Maria Ferm (vattenmelonerna) får ett par boxar på näsan bland annat.
Citera
2011-05-06, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel
Jag kan inte förstå hur man inte kan se logiken som finns bakom det Ekeroth säger. Kan någon som tillhör denna skara förklara för mig?

Förstår inte det heller.

Närmare en tredjedel (exakt siffra 29%) av dem som sitter i svenska fängelser är utlänningar, dem saknar alltså svenskt medborgarskap. Ekeroth och SD förespåkar en lagändring i utvisningslagen, så att människor som inte har medborgarskap/uppehållstillstånd i Sverige per automatik ska utvisas vid grov brottslighet (Borde vara självklart) I dagsläget finns endast möjligheten att ta upp utvisning som del i straff, inget som sker per automatik..
Det handlar alltså om (icke svenska medborgare) som bryter mot våra gemensamma regler, begår grov brottslighet i Sverige (såsom mord, våldtäkt, grov misshandel) och blir dömda till fängelse. Dessa kriminella människor ska i mycket högre grad utvisas och i första hand/helst avtjäna straffet i sitt hemland.
Ekeroth/SD ser inte logiken i att kriminella personer som saknar svenskt medborgarskap, som har begått grova våldsbrott i Sverige, på sikt ofta belönas med att få stanna i Sverige. Det är ett hån mot brottsoffret samt dess anhöriga. Fullkomligt uppåt väggarna fel att inte utvisa människor som begår grov brottslighet och saknar saklig grund för att stanna i landet..

Önskar också ett svar/förklaring från den skara som inte ser logiken i det Ekeroth säger!
Senast redigerad av P0872 2011-05-06 kl. 02:39.
Citera
2011-05-06, 02:16
Avslutad
Lysande Ekeroth!

Mvh DD//
Citera
2011-05-06, 07:47
Medlem
Kenth och eric är så sjukt duktiga....

Ferm går hon fortfarande på droger??
Citera
  • 1