Citat:
Ursprungligen postat av spekkio
Ganska sent svar, men bli aldrig medlem på match.com, de snor pengar från ditt konto om man blir medlem en gång. Köper man 1 månadsprenumeration verkar det som man får betala en livstid varje månad. Jag var tvungen att spärra mitt kort, de slutade aldrig dra pengar trots att jag avslutat prenumerationen flera ggr... trodde att jag bara betalade för en månad sen aldrig mer, men så var det tydligen inte, det stod nånstans i det finstilta att man registrerade sig för automatiskt förnyelse varje månad också, som är jättesvår att avsluta.
Jag ringde banken, verka som de fått många samtal angående match.com
http://www.rejta.se/omdome/352354/Match.com
Näh, du behöver bara trycka "Är du säker att du vill avsluta" en tjugo gånger eller så :S. Men det går att betala svindyra pengar för en månad...
Tänkte jag tar tillfället i akt och rånar din tråd för att spy lite galla över sidan när jag ändå är i farten. I ett svagt ögonblick blev jag medlem en månad för att se om det är en seriösare nivå då folk betalar, så fel jag hade. Jag har snart skrivit till fyrtio olika tjejer, olika typer och olika sorters meddelanden, utan att fått någon respons alls. Kanske är det så att jag är fruktansvärt ful utan att veta om det, skriver som en analfabet eller bara har en ruskig otur. Det känns mer och mer meningslöst för varje mail jag skickar vilket minskar entusiasmen och chansen på svar. Jag börjar förstå varför folk spam mailar, något jag nog får ta och testa utöver att senare radikalt förändra profilen nu när jag ändå betalt för fanskapet

.