2011-05-05, 15:01
Medlem
Alla mina polare röker, alla jag umgås med röker. Men inte jag, för jag vågar inte.

För ungefär en vecka sedan så var mina polare ute o chilla en, så jag följde med. Vi skickade runt den men när den kom till mig så skickade jag den vidare för att jag inte våga.. Jag vet inte varför, jag har så stor respekt för alla sorters knark. Och dom börjar tycka jag är en mes för att jag inte knarkar som dom gör. Vad hade ni gjort? Om ni var i mina skor just nu.

/t
Citera
2011-05-05, 15:05
Medlem
Fortsätt skicka den vidare, respekterar dom inte det kan du skaffa nya polare istället..
Citera
2011-05-05, 15:06
Medlem
Önskar jag kunde tänka så, men det går tyvärr inte. Jag har varit god vän med dem sedan vi gick på dagis. Och nu är vi alla 18/19 år. Jag kan jo inte bara lämna dem.
Citera
2011-05-05, 15:09
Bannlyst
Det framgår inte riktigt om du vill prova eller inte. Du ska ju inte knarka om du inte vill och om dina kompisar hakar upp sig på det så bör du skaffa nya kompisar.

Det är ju som sagt skillnad på att varken våga eller vilja, än att vilja men inte våga.

Det framgår heller inte varför du inte vågar, varför vågar du inte?
Senast redigerad av Minuten 2011-05-05 kl. 15:16.
Citera
2011-05-05, 15:13
Medlem
Denoms avatar
Allt beror på om du tror att du har kontroll över ditt liv. Kan du röka några bloss ibland utan att du låter det ta över? I så fall, kör på. Om inte, låt bli.
Citera
2011-05-05, 15:14
Medlem
Dina tankar ska dina vänner respektera. Men tänk på att det "bara" är hasch eller marijuana, det är inget heroin. Om du finner ett rus trevligt (alkohol?), så tycker jag personligen att du kan testa då ett cannabisrus inte är läskigare än ett alkoholrus utan enligt mig roligare och skönare. Men om du är anti vad allt har med droger att göra och dina polare inte accepterar det så får du helt enkelt hitta nya polare. Du gör alltid vad du själv vill med din kropp, utsätt dig inte för något du inte egentligen vill. Till detta räknas inte att vara nervös inför saker, utan endast stark motvilja. Nervositet har alla människor inför första gången gällande nästan allt.

Fett luddigt inlägg här känner jag, men hur som helst, gör som du vill! Om du märker att dina polare kanske inte blir så konstiga som du trodde utav knark kanske du ska testa också, om de däremot är jävligt lustiga fortfarande enligt ditt tycke så tänk över det.
Citera
2011-05-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minuten
Det framgår inte riktigt om du vill prova eller inte. Du ska ju inte knarka om du inte vill och om dina kompisar hakar upp sig på det så bör du skaffa nya kompisar.

Det är ju som sagt skillnad på att varken våga eller vilja, än att vilja men inte våga.

Det framgår heller inte varför du inte vågar, varför vågar du inte?

Jag har alltid varit rädd för att snea, jag såg min polare göra det en gång. Och jag vill inte göra det, och det är att hålla undan sig skiten.
Citera
2011-05-05, 16:01
Medlem
Attjagorkars avatar
Gör som du själv vill och strunta i vad andra tycker. Spelar ingen roll om du röker eller inte det ska väl dom ge blanka fan i.... Var dig själv och stå på dig bara, och fall inte för grupptrycket.
Citera
2011-05-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Gör som du själv vill och strunta i vad andra tycker. Spelar ingen roll om du röker eller inte det ska väl dom ge blanka fan i.... Var dig själv och stå på dig bara, och fall inte för grupptrycket.

Instämmer!

mycket bra skrivet
Citera
2011-05-05, 17:24
Medlem
blobben!!!s avatar
Om jag hade varit i dina skor så hade jag tagit emot spliffen med glädje, gratis weed har ingen dött utav (bokstavligt talat).

Om dina polare tycker att du är en mes för att du inte röker med dem så kommer de tycka det tills du röker. Det finns ingen flashbackare i världen som kan övertala dina vänner till att inte tycka att du är en mes (det är bara upp till dig själv).
Citera
2011-05-05, 17:30
Medlem
LokalaNyheters avatar
jag måste säga att du är väldigt stark som inte faller för grupptrycket..

Mitt tips till dig är att om du är så pass rädd för droger bör du nog INTE ta droger..

För att om du testar en gång och märket ähh det var ju inget speciellt med denna "dödsdrog"..
Så är chansen rätt så stor att nästa gång nån bjuder på heroin o tänker du men dödsdrogen cannabis som var så farlig? detta kan ju inte vara något speciellt heller..

Fortsätt skicka vidare och om dom gnäller att du är mes, så förklara för dom att du inte vill bli ett pundhuvud som dom..
Citera
2011-05-05, 17:33
Bannlyst
Haha förhelvete läs vad ts nick är
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem