2011-05-05, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFist
Har skrivit ett mejl till Centerpartiet och hänvisat till tråden här, så att de tar resultatet av undersökningen med en nypa salt.
Vilken tur att vi har sådana hedersknyfflar och rättrådiga medborgare som dig. Vem kan ens föreställa sig vad som hade hänt om Centerpartiet fått för sig att det är vanligt folk som tycker på det här viset?
Gaskammare? Raslagar? Skottpengar på icke-vita? Bara fantasierna sätter gränserna.
2011-05-05, 23:07
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vilken tur att vi har sådana hedersknyfflar och rättrådiga medborgare som dig. Vem kan ens föreställa sig vad som hade hänt om Centerpartiet fått för sig att det är vanligt folk som tycker på det här viset?
Gaskammare? Raslagar? Skottpengar på icke-vita? Bara fantasierna sätter gränserna.

Jaja, nu är det uppenbart så att flashback är den bidragande orsaken till att omröstningen ser ut så som den gör. Eller tror du verkligen att det hade sett ut precis likadant ifall vanligt folk hade röstat?
2011-05-05, 23:10
Bannlyst
Citat:
Jaja, nu är det uppenbart så att flashback är den bidragande orsaken till att omröstningen ser ut så som den gör. Eller tror du verkligen att det hade sett ut precis likadant ifall vanligt folk hade röstat?
Vad vet jag, och framförallt varför skulle jag bry mig?
Eller en ännu bättre fråga kanske är: Varför bryr du dig så jävla mycket att du nästan bajsar på dig av indignation?
2011-05-05, 23:20
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Haha, fan vilka sjuka och vidriga alternativ.
"Det räcker med de vi har nu"
Jo tack, de räcker mer än väl och bör skickas hem omgående.

Jag tänkte precis samma sak. Alternativet "Det är redan för många här" saknades. Dessutom saknades alternativ om vilka etniciteter som är oönskade.
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Vad vet jag, och framförallt varför skulle jag bry mig?
Eller en ännu bättre fråga kanske är: Varför bryr du dig så jävla mycket att du nästan bajsar på dig av indignation?

Tycker att det är fel att man försöker manipulera sådana här undersökningar istället för att låt dem ha sin gång så att man kan få en mer sann överblick på folkets ståndpunkt gällande invandringen. Så det är inte mer än rätt att C får reda på hur det kan komma sig att omröstningen ser ut så som den gör.
Medlem
Keruacs avatar
Citat:

Ett totalt ragnarök!

Gud förbjude att vanligt folk får göra sin röst hörd!
Det ska vara Maud´s röst som vaggar dessa idioterna till sömns.

Låt detta sketna partiet gå under med Maud och "Ursula" Federley snarast möjligt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12149865.ab

Karln borde få vård..
2011-05-05, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Jag tänkte precis samma sak. Alternativet "Det är redan för många här" saknades. Dessutom saknades alternativ om vilka etniciteter som är oönskade.
Mjo, egentligen är det ju nästan alltid såhär, att man får välja på två dåliga eller intetsägande alternativ, så man kanske borde sluta förvånas.

Citat:
Tycker att det är fel att man försöker manipulera sådana här undersökningar istället för att låt dem ha sin gång så att man kan få en mer sann överblick på folkets ståndpunkt gällande invandringen. Så det är inte mer än rätt att C får reda på hur det kan komma sig att omröstningen ser ut så som den gör.
Och jag tycker att du är en tönt av sällsynt skådat slag, men då har vi åtminstone våra uppfattningar klara.

Citat:
Ursprungligen postat av Keruac

Låt detta sketna partiet gå under med Maud och "Ursula" Federley snarast möjligt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12149865.ab

Karln borde få vård..
Fy för den lede!
Den bilden hade jag helt missat, karln är ju fullkomligt vedervärdig.
2011-05-05, 23:30
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Och jag tycker att du är en tönt av sällsynt skådat slag, men då har vi åtminstone våra uppfattningar klara.

Där kom den jaa.
2011-05-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Funkar inte?

Den här funkar:

http://paulabackman.centerpartiet.net/2011/05/bidra-med-ett-klick-eller-ett-samtal/
2011-05-05, 23:36
Bannlyst
Ni svenska svin borde skämmas.
2011-05-05, 23:37
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatarsverige
Ni svenska svin borde skämmas.

Varför?
2011-05-05, 23:38
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Har skrivit ett mejl till Centerpartiet och hänvisat till tråden här, så att de tar resultatet av undersökningen med en nypa salt.
Skulle det vara otroligt om majoriteten icke-flashbackare som har röstat tycker att invandringen räcker som den är, menar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in