2011-05-05, 12:49
Bannlyst
Okej, är hyffsat lack nu..
Det är såhär, jag har ett nytt visa kort och skulle deposita på fulltilt men kunde ej ta bort min gamla så jag kontaktade supporten. Efter en dag, så giver dem svar och säger "Skicka visa kort, pass + faktura/bill" jamen visst, då skickar jag det. Efter en dag får jag svar "Vi kräver ett bank statement" Jamen tjena, då skiickar jag det med och ber de svara lite fortare.
Igår fick jag svar "Vi ser att din adress är ändrad, gå in och ändra din adress och kontakta oss sedan"
Jag går in och ändrar min adress och kontaktar dem.
Fick svar nu och de skriver "Tack för ditt samarbete, du kan nu gå in och spela"
Jag går in och förväntar mig aatt jag kan deposita money, men ICKE, de har inte tagit bort mitt gamla visa kort så jag kontaktar dem direkt och har rubriken "URGENTLY". Då jävlar får de eld i baken och svarar "Vi vidarebefodrar detta till den tekniska avdelningen, du måste skicka pass + credit card och en faktura för att vi skaa ta bort din gamla betalningsmetod"

JAMEN FÖRFAN JAG HAR JU REDAN GJOT DET ERA IDIOTISKA JÄVLAR

Jahapp, då kör vi om racet en jävla gång till...

Har ni haft liknande problem med fulltilt?
Citera
2011-05-05, 12:55
Medlem
Vad klagar du för? Du fick svar efter en dag ju, När jag tvingades skicka in alla uppgifter för att jag ville casha ut så fick jag vänta 11 dagar. Men annan femma om du skall sätta in pengar till dom så klart.
FTP suger och har alltid gjort det. FU LEDERER
Citera
2011-05-05, 14:31
Medlem
adisban1s avatar
Lånar tråden lite, jag har en Daily dollar ticket som jag köpt för FTT poäng, men ... hur använder jag den? När kan jag spela osv?
Citera
2011-05-05, 14:56
Medlem
incarnateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adisban1
Lånar tråden lite, jag har en Daily dollar ticket som jag köpt för FTT poäng, men ... hur använder jag den? När kan jag spela osv?
Det känns som att du har "lånat" varenda tråd i hela forumet för att ställa denna fråga nu.

Du kanske borde maila supporten?
Citera
2011-05-05, 16:01
Medlem
Citat:

Vilken daily dollar du vill såklart. När du trycker på anmäl kan du välja cash eller turneringsbiljett.

Ontopic: Jag tycker inte Full Tilt är värt besväret. Dom är så jävla jobbiga kring all support osv, byt sida.
Citera
2011-05-05, 16:33
Medlem
adisban1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av incarnated
Det känns som att du har "lånat" varenda tråd i hela forumet för att ställa denna fråga nu.

Du kanske borde maila supporten?

Eller så kanske du borde svara på min fråga eller vara tyst
Citera
2011-05-05, 17:18
Bannlyst
Varför var du tvungen att ta bort de gamla då? Jag har 3 visakort reggade på mitt pokerkonto.
När jag har tagit ut pengar så har jag fått vänta max 1 ½ dag innan jag har fått dom
Citera
2011-05-05, 23:37
Bannlyst
Citat:
Eller så kanske du borde svara på min fråga eller vara tyst

Ha turneringslobbyn öppen, ett alternativ är att klicka på inköp. Kommer det högsta första 12k eller nåt. Bläddra ner till 1 dollar. Boom you got it. Daily dollar är för övrigt piss men lycka till
Citera
2011-05-06, 03:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IFKGBG1904
Varför var du tvungen att ta bort de gamla då? Jag har 3 visakort reggade på mitt pokerkonto.
När jag har tagit ut pengar så har jag fått vänta max 1 ½ dag innan jag har fått dom

Hahah håller fan med. Farligt att ha lite gammalt smått o gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in