2011-05-05, 10:48
Medlem
shredding-pows avatar
Varför tycker vissa det är äckligt? Det går ju dirr nere i avloppet...
Citera
2011-09-13, 17:39
Medlem
FrankRosenthals avatar
Jag tycker att det luktar äckligt efteråt. Slutade med det någon gång när jag var ett litet barn. Varför inte bara kissa innan man går in i duschen?
Citera
2011-09-13, 17:43
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenthal
Jag tycker att det luktar äckligt efteråt. Slutade med det någon gång när jag var ett litet barn. Varför inte bara kissa innan man går in i duschen?
Känner exakt samma!
Citera
2011-09-13, 17:48
Medlem
budgetJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenthal

Självklart väntar man inte med o pissa tills man står i duschen (inte jag iaf) men om man väl står där o känner att det börjar trycka lite i blåsan är de ju bara o släppa lös! Det är ju inge vidare o strosa bort från duschen o ställa sig o pissa medans man riskerar att halka, inte heller nå vidare skön känsla o stå o hålla sig när man njuter av en varm och skön dusch
Citera
2011-09-13, 17:57
Medlem
FrankRosenthals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budgetJ
Självklart väntar man inte med o pissa tills man står i duschen (inte jag iaf) men om man väl står där o känner att det börjar trycka lite i blåsan är de ju bara o släppa lös! Det är ju inge vidare o strosa bort från duschen o ställa sig o pissa medans man riskerar att halka, inte heller nå vidare skön känsla o stå o hålla sig när man njuter av en varm och skön dusch

Har aldrig hänt mig att jag innan duschen inte är ett dugg kissnödig för att sen i duschen börja känna hur det börjar trycka på. Det är inte heller något problem för mig att njuta av en varm och skön dusch när jag är lite kissnödig. Men alla har väl olika blåsor. Skulle jag dock mitt i duschen känna att jag behövde kissa så skulle jag bara avbryta duschen och gå och kissa. Det är alltså inte heller något problem för mig.
Citera
2011-09-13, 19:11
Medlem
Fy vad äckligt! Kommer ihåg att det alltid var någon unge som pissade i duschen efter gympa lektionerna i skolan...
Citera
2011-09-13, 23:28
Medlem
FBCMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shredding-pow
Varför tycker vissa det är äckligt? Det går ju dirr nere i avloppet...
+1.
Brukar bara ta lite schampo eller tvål, hälla en klick där jag pissat och duscha bort skiten. What's the problem?
Citera
2011-09-14, 11:45
Bannlyst
Själv låter jag det flöda helt fritt
Citera
2011-09-14, 12:35
Medlem
Silfverklingas avatar
För det första luktar det äckligt och för det andra tycker inte att det är så jävla fräsht att stå i mitt egan gula, varma piss.

Nej, piss innan eller efter duschen.
Citera
2011-09-14, 12:40
Bannlyst
Ni tjejer då, låter ni kisset rinna utmed kisstofsen porlandes nedför innanlåren? intuitivt tror jag verkligen det, tjejer är generellt sätt ohygieniska bakom stängda dörrar.
Citera
2011-09-14, 13:22
Medlem
Allaks avatar
Luktar äckligt efteråt? Man spolar ju bort det? Själv blir jag ofta kissnödig av det rinnande vattnet.
Citera
2011-09-14, 18:01
Medlem
Ronny Grosders avatar
Jag inte bara pissar i duschen, jag låter det rissla nerför benen. Tycker att det är ett härligt ställe att utföra detta utan att behöva ådra sig blöta byxor. Det känns så rätt i den miljön på något vis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in