• 1
  • 2
2011-05-05, 03:09
Medlem
MegaSkurts avatar
Sluta ringa henne.

Om hon menar allvar, kommer hon till slut...

(Ingen tycker det är kul med ett plåster).
Citera
2011-05-05, 22:27
Medlem
cirkusapas avatar
Felpost
Citera
2011-05-06, 00:02
Medlem
FlippinTheHoods avatar
Hon smsade mig idag, typ tja bror, händer? sket i att svara. En timme efter skriver hon tre punkter. Skiter också i att svara på det, sen skriver hon på facebook och jag svarar, så när vi börjar snacka så är hon skit dryg?

Vad är grejen nu då?
Citera
2011-05-06, 00:37
Medlem
Leckies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlippinTheHood
Hon smsade mig idag, typ tja bror, händer? sket i att svara. En timme efter skriver hon tre punkter. Skiter också i att svara på det, sen skriver hon på facebook och jag svarar, så när vi börjar snacka så är hon skit dryg?

Vad är grejen nu då?

Då skriver du.. "Jag tycker att du är en toppentjej, men när du är så där otrevlig mot mig så sjunker du i minna ögon." Hon kommer få en tankeställare ska du se.
Senast redigerad av Leckie 2011-05-06 kl. 00:42.
Citera
2011-05-07, 00:36
Medlem
FlippinTheHoods avatar
Hon ringde mig som fan idag, och vi snackade lite. Försökte henne att förstå att det inte kommer hålla om vi inte träffas, kommer aldrig att komma någonvart och hon höll med mig. Men hon tog inga intiativ att träffas utan hela tiden babbla om att hon har det svårt i skolan och att hon har det så stressigt. Förklarade samma grej om och om igen, men enligt henne så förstod jag inte hennes situation. Hon ställde en mot fråga - Om du skulle ha det stressigt och har hur mycket skolarbete som helst, hur skulle du göra då? Jag svarade genom att säga att jag skulle prioitera annat, inte varje dag men någon dag. Hon hade typ inget att säga efter det.

Vad ska jag göra, ska jag lägga ner skiten?
Citera
2011-05-07, 01:29
Medlem
ylletrasas avatar
jag som tjej, kan bara svara utifrån mig.
jag har verkligen skit mkt att göra hela tiden. jag planerar in mitt liv utifrån mig och det jag har att göra, och allt annat är bara +.
jag har oxå svårt att få tiden till att räcka till träffar. dock håller jag inte på att lovar för att sedan avboka. det kan jag inte. jag är tydlig med att förklara vad jag håller mig sysselsatt med, samt talar om att det är enklare med spontan träffar, då jag ser att jag får 5 minuter över.
antingen gillar killen min livs stil, att jag håller mig aktiv. eller så säger han fuck off.
så kanske det bara är så att hon faktiskt har mkt att göra?
dock tycker jag inte att hon ska boka in träffar, för att sedan avboka. inte schysst!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in