Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-04, 19:53
Medlem
Tänkte att det krävdes en tråd för hela spelserien så

Finns det nån som spelar det? Ska skaffa det så fort jag kan, finns det nån max antal år på WWE universe?

Och vad vill ni ha till 2012?
Kan skriva upp vad jag vill ha inför 2012 senare ^^
Citera
2011-05-04, 21:59
Medlem
SilentBleedings avatar
Lirade första Smackdown Vs Raw på ps2 när det kom ut och jag älskade det! Sen så skaffade jag Xbox 360 och lirade 2008 och 2009. Men tyckte att spelen hade så tråkiga utvecklingar så har inte kört något senare. Minns att 2009 så var själva tag team delen den mest fokuserade parten, men helt värdelös. Vad är det nya konceptet med det senare spelet för oss som inte har hängt med?
Citera
2011-05-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBleeding
Lirade första Smackdown Vs Raw på ps2 när det kom ut och jag älskade det! Sen så skaffade jag Xbox 360 och lirade 2008 och 2009. Men tyckte att spelen hade så tråkiga utvecklingar så har inte kört något senare. Minns att 2009 så var själva tag team delen den mest fokuserade parten, men helt värdelös. Vad är det nya konceptet med det senare spelet för oss som inte har hängt med?

Orkar inte gå exakt in i detaljer nu men

* WWE Universe, där du tar rollen som GM? eller vad det nu blir och ska styra hela WWE, du får spela alla matcher och välja vem du ska vara varje match. Det finns rivaliteter, titelmatcher, ranking osv.. Ungefär som med Dynasty mode i NHL. Fast det finns ingen max antal år att va. Finns folk som lirat 77 år och mer..

* Road to wrestlemania, man får välja mellan Rey Mysterio,Undertaker,Cena,Christian och nån mer och ska gå matcher tills WM och match där.

Sen finns det andra saker som custom matches(som går använda under Universe), CAW(Create a Wrestler) och mycket mer.

(Vet dock inte om de finns i dom gamla spelen då jag aldrig spelat dom)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in