2011-05-04, 19:11
Medlem
Tjenare, Ska imorgon lämna stickprov gällande Cannabis, jag rökte förra fredagen ca 3 jollar me 2 andra vänner, finns chansen att stickprovet kan visa positivt?
Citera
2011-05-04, 19:20
Medlem
PourchGhoulss avatar
Chansen är väldigt stor då det inte var så länge sedan du rökte.
Citera
2011-05-04, 20:17
Medlem
skoningens avatar
Omöjligt för oss att svara på om du kommer klara det eller ej, jag hade lätt klarat det om jag inte rökt på 6 dagar vilket det blir då men jag har snabb ämnesomsättning. Drick en jävla massa vatten innan så har du stora chanser att klara det.
Citera
2011-05-04, 20:20
Medlem
Endemisks avatar
Lämna inte urinprov helt enkelt. Ingen kan tvinga dig till det, om det nu inte är för att behålla ett arbete, körkort eller liknande.
Citera
2011-05-04, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endemisk
Lämna inte urinprov helt enkelt. Ingen kan tvinga dig till det, om det nu inte är för att behålla ett arbete, körkort eller liknande.
Alltså grejjen är att jag har "lovat" eller kommit överens om att lämna 2 till, och ett av de är då imorgon, och om jag nu säger att jag inte ska komma så tror jag att de kommer bli en aning skeptiska vilket jag inte vill då.
Citera
2011-05-04, 20:49
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priveonic
Alltså grejjen är att jag har "lovat" eller kommit överens om att lämna 2 till, och ett av de är då imorgon, och om jag nu säger att jag inte ska komma så tror jag att de kommer bli en aning skeptiska vilket jag inte vill då.

Gör som du behagar, men "deras" (soc?) skepsis är knappast något du borde gå med på frihetskränkningar för att undkomma, då de saknar befogenheter, i synnerhet om du är myndig och därför har att göra på Flashback.
Citera
2011-05-04, 21:26
Medlem
Citat:
Gör som du behagar, men "deras" (soc?) skepsis är knappast något du borde gå med på frihetskränkningar för att undkomma, då de saknar befogenheter, i synnerhet om du är myndig och därför har att göra på Flashback.
ja jag är myndig, men vill bara inte framkalla andra tankar som kan ha konsekvenser vid val av att inte lämmna urinprov.
Citera
2011-05-04, 21:28
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
ja jag är myndig, men vill bara inte framkalla andra tankar som kan ha konsekvenser vid val av att inte lämmna urinprov.

Det kan ju knappast bli värre än att lämna ett positivt urinprov, vilket du med ganska stor sannolikhet kommer göra. Vilka konsekvenser tänker du på specifikt?
Citera
2011-05-04, 21:46
Medlem
Citat:
Det kan ju knappast bli värre än att lämna ett positivt urinprov, vilket du med ganska stor sannolikhet kommer göra. Vilka konsekvenser tänker du på specifikt?
T.ex. behöva gå dit oftare, börja om med alla möten och liknande...
Citera
2011-05-04, 21:47
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
T.ex. behöva gå dit oftare, börja om med alla möten och liknande...

Behöver du verkligen gå dit då?
Citera
2011-05-04, 21:54
Medlem
Citat:
Behöver du verkligen gå dit då?
nej men känner att jag måste.
Citera
2011-05-04, 22:06
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
nej men känner att jag måste.

Om du vill servera din egen suveränitet på ett silverfat kan jag inte hjälpa dig, tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in