2021-02-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
De jag fick för många år sedan var till för arbete. Jag jobbade mycket som livetekniker och DJ, så inte testat att sova med dem. Men de jag länkade överst verkar vara mjuka och till för sömn.

Jo de såg så ut, tack för svaret! (Hur är hörseln nu efter sådant arbete, orelaterat öronproppmodeller? Bara nyfiken)
Citera
2021-02-09, 21:50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Jo de såg så ut, tack för svaret! (Hur är hörseln nu efter sådant arbete, orelaterat öronproppmodeller? Bara nyfiken)

Bullerskador som gör det svårt att uppfatta tal ibland när det är andra ljud omkring. Hör inte ett skit om jag tittar på en gammal TV med burkigt ljud.
Citera
2021-02-09, 21:59
Medlem
Citat:
Bullerskador som gör det svårt att uppfatta tal ibland när det är andra ljud omkring. Hör inte ett skit om jag tittar på en gammal TV med burkigt ljud.

Inget konstant störande?

edit: lät ok
Citera
2021-02-09, 22:02
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Inget konstant störande?

Nej. Inte tinnitus som tur är. Har dock flera bekanta musiker och liknande folk som har. Att inte höra vad folk säger när man minglar runt i en lokal med hög musik i bakgrunden är verkligen inget jag bryr mig om.
Citera
2021-02-09, 22:28
Medlem
Citat:
Nej. Inte tinnitus som tur är. Har dock flera bekanta musiker och liknande folk som har. Att inte höra vad folk säger när man minglar runt i en lokal med hög musik i bakgrunden är verkligen inget jag bryr mig om.

Skönt!
Jag vet inte riktigt varför, och det händer otroligt sällan, men ibland får jag övergående problem med tinnitus trots god hörsel, men då är det minuter det gäller.

Mycket trevligt att höra att dina proppar(för att återkoppla) gjort jobbet helt ok då!
Citera
2021-02-15, 22:56
Medlem
jag har testat silikon och öronproppar. jag kan inte sova med sådant. störande speciellt när man ligger sidleds.
Citera
2021-02-27, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworld77
jag har testat silikon och öronproppar. jag kan inte sova med sådant. störande speciellt när man ligger sidleds.

Testa dem jag nämnde, riktigt snälla jämfört med standard, och mycket behagligare än silikon. Ett tips som kan funka.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in