2011-05-04, 00:56
Bannlyst
Tja.
Har varigt nyfiken på phenazepam länge men inte kommigt mig till att köpa än.
Är lite kluven på rapporterna man får om de. Märker ju att dom flesta rapporter är skrivna av folk som inte käkat mycket bens i längre tid.

Är phenazepam kicken liknande flunitrazepam eller nån annan pam kick?
Har ätigt ständigt 6 år så vill gärna ha svar från en van flöddrare.

Tack
Citera
2011-05-04, 08:37
Medlem
Xamples avatar
Det stora problemet var väl att dosera pulvret. Så antingen blev du soft, eller så råkade du ta för mycket och fick minneslucka som heter duga med tanek på den långa halveringstiden. får du ens en kick på flunisar?
Citera
2011-05-04, 13:22
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Det stora problemet var väl att dosera pulvret. Så antingen blev du soft, eller så råkade du ta för mycket och fick minneslucka som heter duga med tanek på den långa halveringstiden. får du ens en kick på flunisar?

Saken var väl också att denna benso(tydligen, har inte provat den själv) inte ger ett lika påtagligt rus vid rekommenderad dos så många som kunde dosera tog 5-10x den dosen för att "dom inte kände av nånting".

Funderar fortfarande på att prova den, lång halveringstid är intressant IMHO.
Citera
2011-05-04, 19:44
Medlem
Xamples avatar
Efter att ha sett vänner tagit det så lät jag bli, så har väl inte sååå mycket att säga till om. "jag känner inget" är ju standard oavsett benspreparat så det har ingen betydelse. jag tycker inte jag känner något trots att man dreglar och deckar.
Citera
2011-05-04, 21:38
Bannlyst
Första dagen var chill och det var för att jag inte hade tillgång till det efter jag tog första dosen (lämnade det hemma). Dag 2 var en annan historia - ställde till mycket kaos i mitt liv.
Citera
2011-05-06, 19:41
Medlem
eradnups avatar
Phena är en mycket lurig benzo.

Om man säg, är van vid att käka xanor, dvs att effekten kommer och man blir så lugn o go så är phena än mer opålitlig variant.

Det som alltid tyvärr har hänt när jag tagit phena är att.

Tar några, känner inget,
Tar några, känner inget,
Tar någ... Svart i tre dagar och lustiga saker har hänt.

Men de ska tydligen gå och röka så är det någon som har rökt dem med bättre effekt??
Citera
2011-05-07, 16:57
Bannlyst
jag har stor erfarenhet av phenazepam, bakåt i tiden då det inte var narkotikaklassat i sverige än och såldes i pulver..

Det är en väldigt sedativ benso, förvänta dej inte valium xanor rus. men muskelavslappnande, lugnande men som sagt förvänta dej inte något valium eller xanor kick.

btw. netpharmas diazepam 10mg d-10 är phenazepam, (urinanalys)
Citera
2011-05-14, 10:35
Medlem
CompleteControls avatar
Håller med ovanstående. Phenazepam kan ge ett lugnt skönt rus men
biverkningarna är många och det är svårdoserat. Yrsel, talsvårigheter
mm om man överdoserar. Någon som vet om det säljs inrikes?
Citera
2011-05-16, 10:44
Medlem
TheWiking81s avatar
Hmm undvik phenazepam finns en orsak till att den utvecklades i ryssland .. Nitrazepam (apodorm / mogadon) och lite xanor får du mycket roligare av Flunizar sover jag bara av så dom är inge skoj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in