Du skrapar av det gula från ett bananskal och rostar i micron i 5 min på högsta effekt. Sen lägger du det på en sked och eldar under skeden i 1 min tills det blir en blå vätska och sen suger du upp vätskan i en spruta och skjuter i armen.
Du skrapar av det gula från ett bananskal och rostar i micron i 5 min på högsta effekt. Sen lägger du det på en sked och eldar under skeden i 1 min tills det blir en blå vätska och sen suger du upp vätskan i en spruta och skjuter i armen.
det finns olika sorters hasch.
men förenklat kan man säga att marijuana är torkade växtdelar från cannabis plantan. medan hasch är ett extrakt/koncentrat från plantan.
ex på andra haschtyper:
bubbelhasch, pollenhasch och själv så gjorde jag drakhaschisch på min senaste planta. då extraherar man thc ur plantan med aceton som sedan dunstar bort.
www.swecan.org
länken fungerar inte för tillfället. vet ej varför.
jag såg nåt om länderna där större delen hasch tillverkas, där gick arbetarna runt till sina plantor och gned händerna mot växterna, kådan fastnar och det kan knådas ihop till en boll.
typ en köttbulle går få ihop på en dag, växterna skadas inte så de "skördar deras frukt" så att säga.