2011-05-03, 22:44
Medlem
Nire431s avatar
Jag och min flickvän har snart varit tillsammans i 3 år och nu börjar jag allvarligt tänka på att göra slut. För jsg känner ingen direkt glöd emellan oss längre och vi träffades förra veckan och efter 5 minuter var vi osams över en skit grek. Hon blir sur över små greker och vi pratade och hon sa att hon skulle skärpa sig och förstod att hon inte kunde uppförea sig så. Så nu väntar jag bara på att det skall komma igen och då tänker jag göra slut. Men mitt problem är att jag har börjat få känslor för en ankan tjej i det område jag arbetar i och hon känns mycket mera vettig mera jordnära. Och jag och denna tjejen har vart på g men ingenting hände där för jag engagerade mig inte men har skoltidning haft känslor för henne som har.blivit starkare nu. Mitt andra problem är.att min.syster har bokat en resa.till mig.och min nuvarande tjej.till.Turkiet i.september med avbeställningsskydd. Men hon säger att hon förlorar hand penningen om hon avvikare hennes vad för summa kan.detta handla om? Jag är 23 år.om.det har.någon betydelse ä. Och ber om.ursäkt för.eventuella stavfel skriver ifrån mobilen hoppas att ni kan.hjälpa mig med råd och tips. Inga. Bara dumpa henne ex hur ska.man gå till väga?
Citera
2011-05-03, 22:47
Medlem
born1984s avatar
Gör en lista med för och nackdelar om henne. Fler negativa sidor=dumpa.
Citera
2011-05-03, 22:50
Medlem
Djonkos avatar
Handpenning för resor brukar ligga på 10% så det är inte alltför mycket deg det handlar om. Du kan ju knappast hålla ihop med tjejen i ett kvartal till om du redan i tanken har dumpat henne.

Är du säker på dina känslor så dra inte ut på det, inte rättvist mot nån av er. Lycka till.

Edit: 10% av resans totalpris om det inte framgick.
Citera
2011-05-03, 22:54
Medlem
Nire431s avatar
Tack för era svar. Men ska jag vara ärlig så tänker jag knappt på henne. Men jag är rätt feg av mig när det kommer till något sånt här jag vet inte hur jag ska gå till väga just nu är hon snäll liksom nästan så att jag sitter och väntar på ett bråk för att kunna säga hejdå typ. Hur ska man göra? Vet inte vad jag skall säga och kan inte bara vänta. Vill kunna börja umgås med den nya tjejen då när jag tänker på henne purrar det i hela kroppen liksom.
Citera
2011-05-03, 23:21
Bannlyst
Det är bättre att du gör slut innan du går över till den andra tjejen än att du är otrogen. Visst hon kommer förmodligen bli sårad, men det är ingenting emot vad hon kommer att bli om hon får reda på att du bedragit henne med en annan. Gör slut innan du hoppar över till en annan!
Citera
2011-05-04, 06:59
Medlem
Nire431s avatar
Jo självklart kommer jag att göra det men jag måste få tillfälle ett bråk eller dyligt. Annars är jag för feg.
Citera
2011-05-04, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nire431
Jo självklart kommer jag att göra det men jag måste få tillfälle ett bråk eller dyligt. Annars är jag för feg.

Men shit, få henne å dumpa dig ist.

Sluta umgås med henne, se henne som vad hon är en i ditt tycke grinig och tjatkärring som gnäller å surar. Du kan ju vara vem du vill med henne från denna punkt fram. Dra på med machosallad nästa middag och var ett drägg. Rince repeat.
Citera
2011-05-04, 08:29
Medlem
ImJustSayins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nire431
5 ord: Älskling, jag har vart otrogen.
Citera
2011-05-04, 08:54
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Du gör det enklast för dig om du är en man, säger rakt upp och ner. Jag vill göra slut, känner nada för dig och vill bli fri.

Inga lögner, inte i bråksammanhang och du är rak.
Citera
2011-05-04, 11:40
Medlem
John.Crombies avatar
Hmm... Hänger inte med riktigt, är det greken du är ihop med och du är intresserad av en anka? Känns knepigt, vilket som... Men du borde dumpa innan resan iaf, greker är inte så poppis i turkiet (och vice versa)...
Citera
2011-05-04, 21:26
Medlem
Nire431s avatar
Nu är steget taget, var ju inte direkt enklare av att hon sa att hon hade planerat helgen och min födelsedag mm men men sånt man få ta. Blandade känslor i huvudet atm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in