Jag ska träffa en tjejkompis nästa helg och det har hänt henne massa saker som hon inte orkar tänka på så jag tänkte bjuda henne på en fet, hon frågade själv om jag kunde fixa något.
Det ska ju bli gött väder i helgen så jag tänkte ta med henne till något soft ställe, där man kan röka och bara chilla som fan.
Vart tycker ni det är skönast att röka, vilken miljö?
Något jag kan tänka på för att det ska bli så skönt för henne som möjligt, så hon bara kan slappna av?
Nej, det är inte första gången vi röker. Jag vill bara att dagen ska bli underbar då jag också tycker om denna flickan.
Något fint ställe med bra utsikt, god munch förberedd. Mer än en feting måste det bli, sen är det ju så jävla jobbigt om det blåser så satans mycket imo, så ett vindstilla ställe är ett måste. Någon musik spelandes också kanske.
Tänkte på om man ska göra någonting innan rökandet. Någonting som gör en glad och liksom "nöjd med dagen" Jag får alltid bättre flow i mitt rökande om jag känner mig riktigt glad.
Jag vet inte vad du skulle gilla men skriver av mig lite idéer som poppar upp i huvudet, kanske kan leda till något? Du kan ju ta henne på en picknick i fin öde natur någonstans, ta med filt och valfritt käk/snacks/dricka. Om ni inte har vädret på er sida kan ni ju sitta hemma och spela spel/tv-spel/kolla film/snacka skit eller vad som helst ni känner för just då. Hoppas jag gav dig någon idé och lycka till!
Tack för svar, får nog bli att vi åker ut till vattnet nånstans och sätter oss på en klippa/brygga och bara njuter men lite käk och så. Tack för alla svar.
Kommer ni på något mer så tveka inte att skriva det, uppskattar alla svar