2011-04-30, 16:16
Medlem
Jag har funderat lite på en grej. Tror ni på att: ju större, längre och kanske även tjockare kuk man som kille har, desto skönare är det att runka?

Eftersom det finns mer utrymme på kuken, så blir det ju en större amplitud med själva "runkdraget", dvs man kan dra handen över en större yta än om man skulle haft mindre kuk. Detta skulle ju även betyda att killar med större kuk man njuta mer av sex.

Vad tror ni? Är jag helt ute och cyklar? Jag bara funderade lite...
Citera
2011-04-30, 16:17
Medlem
Johan0201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Jag har funderat lite på en grej. Tror ni på att: ju större, längre och kanske även tjockare kuk man som kille har, desto skönare är det att runka?

Eftersom det finns mer utrymme på kuken, så blir det ju en större amplitud med själva "runkdraget", dvs man kan dra handen över en större yta än om man skulle haft mindre kuk. Detta skulle ju även betyda att killar med större kuk man njuta mer av sex.

ja, jag tror att du är ute och cyklar
Citera
2011-04-30, 16:26
Medlem
Citat:

Tror helt klart du är inne på något, vet dock inte huruvida det stämmer men jag finner det ytterst logiskt och de som inte håller med får gärna bevisa annat.
Citera
2011-04-30, 16:28
Medlem
FreeThinkers avatar
Blir ju tightare för killar med grov kuk att knulla så de borde då också vara skönare.
Citera
2011-04-30, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan0201
ja, jag tror att du är ute och cyklar
Hur tänker du då? Kan du motbevisa mig?
Citera
2011-04-30, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Blir ju tightare för killar med grov kuk att knulla så de borde då också vara skönare.

Fast nu är det ju ganska lätt att anpassa handen efter kuken...

Kan ju visserligen tänka mig att man inte får samma känsla om den är så liten att man får använda fingrarna istället för handen men då ska den nog vara hemskt liten
Citera
2011-04-30, 17:21
Medlem
xkangs avatar
Koncentrationen av känselnerver är högre på en liten kuk.
Citera
2011-04-30, 17:27
Medlem
diemydarlings avatar
Tycker det är viktigare att den har lite längd eftersom då kan tjejen runka av en med båda händerna samtidigt, och som i längden ger dubbel njutning.
Senast redigerad av diemydarling 2011-04-30 kl. 18:24.
Citera
2011-04-30, 17:54
Medlem
Starobrnos avatar
Vad vet jag, men jag tror en man som greppar sin prinskorv
1) lider psykisk smärta för att den är så liten
2) ändå greppar den ofta - för att ingen kvinna gör det

Så ska man runka måste det vara bättre med större kuk.
Citera
2011-04-30, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Tycker det är viktigare att den har lite längd eftersom då kan tjejen runka av en med båda händerna samtidigt, som i längden ger dubbel njutning.
Så lång kuk har ingen.
Citera
2011-04-30, 18:19
Medlem
Clashezs avatar
Citat:

Har man stor kuk så är man säkert stor också, stora händer, stora fötter= stor kuk. Har du stor kuk så har du också stora händer så tror inte det blir någon skillnad
Citera
2011-04-30, 18:25
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KXXO
Så lång kuk har ingen.
Jaså?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera