Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-03, 04:54
Medlem
piffpuff87s avatar
Hur hittar man till säker borttagning av maskinvara i windows 7??
Har köpt en sprillans ny dator å ansluter min htc mobil nästintill en gång om dagen, men hittar inte den där jävla ikonen för borttagning. Har googlat runt också men inte hittat något.
Vill ju som inte paja mobilen p.g.a. att man fick med skiten windows 7 i burken.
Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2011-05-03, 09:40
Medlem
Det finns en pil i närheten av klockan som du trycker på för att få upp en liten ruta där de andra ikoner.

Irriterat det dig har jag sett att man kan ändra så att alla ikoner som är igång alltid syns.
Citera
2011-05-03, 09:46
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Det finns en pil i närheten av klockan som du trycker på för att få upp en liten ruta där de andra ikoner.

Irriterat det dig har jag sett att man kan ändra så att alla ikoner som är igång alltid syns.

Högerklick på klockan "anpassa meddelandeikoner"

BTW har jag själv ett märkligt fel med ett USB-minne, det spelar ingen roll om jag använder "säker borttagning" lik förbannat så klagar datorn på att minnet plockats bort felaktigt.
Citera
2011-05-03, 14:55
Medlem
piffpuff87s avatar
Jag har kollat alla ikoner nere i meddelandefältet(vid klockan) och den finns inte där. På min gamla dator som det var vista på där fanns den hela tiden, men på denna med windows 7 vägrar den komma fram vad jag än stoppar in för maskinvara, mobiltelefon, usb-minne m.m. Sådana saker som alltid har fått upp säker borttagning av maskinvara i vista..
Jag undrar alltså kan man få fram den där ikonen på något annat sätt än via meddelandefältet vid klockan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in