2002-05-04, 00:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Tja

Hur kan man få tag på smuggel sprit......

Jag är less på systempriserna men jag vill inte dricka Hembränt heller...
Citera
2002-05-04, 20:48
Medlem
%s avatar
Häng på något ställe där det finns måga utlänska lastbils chafförer, helst från östländerna. Dom brukar nästan jämt ha med sig cigg, öl och sprit.

Jag drack någon rysk smuggelvodka en gång. Den var fan inte god. Smaka som dåligt renad hb.
Citera
2002-05-05, 23:18
äldre konto (old)
Ej medlem
hej! jag bor utanför ystad där det går en båt till polen.
det betyder väl att det borde vara ganska lätt att hitta smugglare att köpa av.

e det så att det nästan bara är lastbilsshaffisar som smugglar? och säljer de inte spriten en bit bort jag skulle då inte vilja stå o sälja sprit när jag precis kommit förbi tullen.

vad bör jag ge för en platta öl respektive en flaska sprit?
Citera
2002-05-06, 00:06
Medlem
%s avatar
Det brukar komma många polska lastbilschaffisar till mitt jobb med grejjer. En karta öl kostar alltid 200:-. Sprit har jag aldrig köpt då jag gör själv. En limpa cigg 200:-. Det är inte så billigt men jag slipper ju stå och köa på bolaget.
Citera
2002-05-06, 18:12
äldre konto (old)
Ej medlem
dyrt det
själv pejjar jag 100kr för 1liter röd vodka (den starkaste) och 100kr limpan i hamnen
Citera
2002-05-09, 17:25
Medlem
Det enklaste är att åka ut till en större rastplats, bensinstation, eller nåt liknande, vid 19-20 tiden och gå runt och knacka på hos utländska chaufförer. Ett tips är att åka till Forex först och växla till sig Euro. Det blir både enklare och billigare. Då kan man utan problem få en liter sprit för 10-15€. ett flak öl för 8-15€:-, beror på burkstorlek, och en limpa cigg för 10-20€.

/Bamse_Far
Citera
2002-05-11, 09:57
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Själv åker jag alltid till Bordershop i Puttgarden jag åker kl 09.00 och är hemma igen 17.00 och där kostar en 70cl Vat 69. 69 danska kroner och nästan all sprit kostar max 90 danska kroner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in