2011-05-01, 15:47
Medlem
Tjena fb! Har tabbat mig som fan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är såhär att jag och mitt ex gjorde slut för ca tre veckor sedan. Ingen av oss har riktigt kommit över den andra och vi har haft kontakt till och från. Igår (valborg) så skulle jag på fest och efter den skulle hon och jag träffas och prata lite. På festen hånglar jag med tre andra brudar som dessutom två utav dom är hennes vänner. Inget var direkt något jag ville, det bara blev så eftersom jag var mycket fullare än vanligt. Så jag drar hem, träffar tjejen allt känns jättebra och vi bestämmer oss för att vi ska ha ett förhållande igen, hon sover hos mig. Morgonen (idag) berättar jag att jag har hållt på med dom andra tjejerna. Hon ber mig dra åt helvete och vägrar prata med mig.

Jag ångrar verkligen att jag gjorde det här för det var så sjukt fel, jag älskar denna tjejen.
Så har jag gjort rätt/fel? Vi var ju inte tillsammans. Och vad ska jag göra? Jag vill ju inget annat än vara med henne!
Citera
2011-05-01, 15:53
Medlem
MicrograMs avatar
Jag tycker inte du ska skylla på att du va på fyllan när du hånglade med de andra tjejerna. Hade du inte kommit över ditt ex så fanns det ingen anledning att strula vidare med andra brudar, utan försöka ta det lugnt ett tag för att med säkerheten veta att det inte kommer bli ni två igen.

Men nu blev det som det blev, och du kan inte få det ogjort. Så gör ditt ex en tjänst och låt henne vara. Hon förtjänar nog en bättre kille än du. Tyvärr.
Citera
2011-05-01, 15:55
Medlem
doubleRainbows avatar
Det beror hur man ser på saken.
Du gjorde rätt om du tycker att allt i erat förhållande ska vara öppet, men fel eftersom hon tydligen inte vill se dig igen, pga din öppenhet.
Citera
2011-05-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe3
Tjena fb! Har tabbat mig som fan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är såhär att jag och mitt ex gjorde slut för ca tre veckor sedan. Ingen av oss har riktigt kommit över den andra och vi har haft kontakt till och från. Igår (valborg) så skulle jag på fest och efter den skulle hon och jag träffas och prata lite. På festen hånglar jag med tre andra brudar som dessutom två utav dom är hennes vänner. Inget var direkt något jag ville, det bara blev så eftersom jag var mycket fullare än vanligt. Så jag drar hem, träffar tjejen allt känns jättebra och vi bestämmer oss för att vi ska ha ett förhållande igen, hon sover hos mig. Morgonen (idag) berättar jag att jag har hållt på med dom andra tjejerna. Hon ber mig dra åt helvete och vägrar prata med mig.

Jag ångrar verkligen att jag gjorde det här för det var så sjukt fel, jag älskar denna tjejen.
Så har jag gjort rätt/fel? Vi var ju inte tillsammans. Och vad ska jag göra? Jag vill ju inget annat än vara med henne!

klantigt ab.. jag förstår henne, du vet ju uppenbarligen inte hur man älskar en annan människa och hur man gör för att visa det..
Citera
2011-05-01, 16:14
Medlem
ScoothaBrothaas avatar
ja det var ganska osmart, men det är lätt hänt på fyllan.
Jag tror att lite tid ifrån henne kan funka. Hon behöver tänka över saker som har hänt
och efter det blir det nog bra! Ge henne lite space
Citera
2011-05-01, 16:57
Medlem
Backisffss avatar
Om hon är något att ha så kommer hon komma tillbaka.
Citera
2011-05-01, 17:31
Medlem
Eyezones avatar
Citat:

Det återstår att se om du gjort rätt eller fel. OM du verkligen älskar tjejen så skulle du inte fyllehånglat - allra minst med hennes kompisar Hade ni bestämt en träff efter festen för att prata lite hade du kanske tänkt till om en möjlig återförening

Sen kan jag tycka det var rätt av dig att berätta - sånt kommer fram förr eller senare och det är bättre att du talar om det innan hon får höra det genom djungeltrummorna. Det låter säkert knäppt men det inger ett slags förtroende att du är i alla fall ärlig

Älskar hon dig kommer hon höra av sig när vreden lagt sig - antar att hon känner sig rätt lurad och sårad just nu -av både dig och 'kompisarna'.

Good luck!
Citera
2011-05-01, 23:11
Medlem
Djonkos avatar
Kan bara tala ur egen synvinkel; hade jag varit intresserad att bli ihop med mitt ex och får sedan reda på att hon hånglat med 3 på samma kväll, varav 2 är mina vänner hade jag också bett henne dra åt helvete.

Du verkar ju inte ha några problem att gå vidare. 3 veckor är ingenting och klarar du av att hångla med halva festen så kanske inte kärleken till exet är sådär fruktansvärt stor?
Citera
2011-05-01, 23:20
Medlem
Citat:

nu ska vi se, hon har all rätt att be dig dra åt helvete. du gjorde fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in