Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-10-05, 22:26
Medlem
Kashmirs avatar
Tja, jag borde kanske ta å skaffa mig en unik image så jag blir omtalad och föremål för åtskilliga fanclubar på fb.
Kanske något i stil med av avsluta och börja varje mening med ordet bajs. Tokposta trådar hur dumma i huvudet alla medlemmar är eller rentav börja bifoga i varje inlägg fyra djurporrsklipp med hästar och vattenbufflar.
Citera
2004-10-05, 22:28
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Tja, jag borde kanske ta å skaffa mig en unik image så jag blir omtalad och föremål för åtskilliga fanclubar på fb.
Kanske något i stil med av avsluta och börja varje mening med ordet bajs. Tokposta trådar hur dumma i huvudet alla medlemmar är eller rentav börja bifoga i varje inlägg fyra djurporrsklipp med hästar och vattenbufflar.
Ja, det är precis nått sånt som behövs! Jag väntar med spänning Kashmir...
Citera
2004-10-05, 22:30
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Varför? Ett O T-inlägg?
Citera
2004-10-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ja, vi är några stycken som har utsett Dig att bära det totala ansvaret för forumets dekadens. Det är alltså Du som ska liva upp stället igen. '

Kom along nu... Säg något kul...

// Roger P.

på så vis?

eh...det var en gång en...nej, den har ni nog hört
Citera
2004-10-05, 23:54
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Varför? Ett O T-inlägg?

Det viktigaste är att vara en unik och stark forumpersonlighet.

Här får du lite djurporr!
http://www.animalsex-free.com/
Citera
2004-10-06, 00:27
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Jag vet inte. Beror på vad man vill uppnå.
Citera
2004-10-06, 01:21
Medlem
StigAllans avatar
Visst fan var det betydligt trevligare att befinna sig här innan nersläckningen.
Mitt användarnamn var visserligen ett annat men jag hade betydligt roligare med den takhöjd som då fanns.
Nu håller man bara på att äma sig för att inte bli bannad.
Fegeriet har totalt tagit över!
Citera
2004-10-06, 01:23
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Ja, eller i vissas fall - att vara riktigt gnällig.
Citera
2004-10-06, 14:52
Medlem
Så här skriver han idag:
Citat:
...Vissa tyckte som jag och andra tyckte på andra sätt, men dom tramsade inte så förbannat.

// Roger P.
För ett tag sen lät det så här:
Citat:
Jag tycker det är jättekul att tramsa, synd bara att det finns moderatorer som kan ta bort tramset.

// Roger P.
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=124106
Hur får du ihop det här? Ett idiotinlägg till kanske?
Citera
2004-10-06, 14:59
Medlem
Comps avatar
Jag tror han menar "transa", inte "tramsa"...

.
Citera
2004-10-06, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Balonka
Hur får du ihop det här? Ett idiotinlägg till kanske?
Ja.

// Roger P.
Citera
2004-10-09, 02:39
Medlem
Ernst_Buschs avatar
Citat:
Ibland är jag så trött på FB och alla lättretade idioter som sitter och tjafsar om trivialiteter här hela dagarna... Ibland undrar jag vad jag själv håller på med som verkligen försöker diskutera vettigt med självcentrerade statusbögar, insnöade kvinnosaksåsnor, ilskna vänsteraktivister, stenkastare, skrytpellar, förvirrade lunarstormare och pk-idioter. Ibland funderar jag över vad allt detta egentligen tjänar till. Det känns inte direkt som om jag får så mycket ut av att hålla på och tramsa med den dumma allmogen här. Det kanske också har märkts eftersom jag inte lika ofta engagerar mig i lika seriösa diskussioner längre utan allt oftare deltar i bespottningsdueller med olika idioter.

Jo, det finns fortfarande några vettiga människor kvar. Folk som tänker sunt och som inte är helt upptagna av att vara världens helyllekillar. Tyvärr har Ni blandats ut betänkligt under senaste året med snorungar, radhusfånar och bolsjeviker. Jag tycker själv inte att FB är lika kul som det var vid den här tiden förra året. För mycket kul och vettigt folk har försvunnit och tyvärr har dessa ersatts av bottenskrapet från alla andra velournätcommunitys Sverige runt.

Det är faktiskt så att jag saknar folk som johnny_x, thompa och Nuxvomica. Vissa tyckte som jag och andra tyckte på andra sätt, men dom tramsade inte så förbannat.

// Roger P.

Både thompa och Nux har dragit till Forumhuset i fall det var de personerna du saknade. Ja, om du nu kan komma över moderatorerna där efter din dust med HIV-mannen det vill säga

En anledning till att jag själv inte hänger här så mycket är att jag har dragit ungefär samma slutsats som du. Ett alternativ är att man då letar efter ett substitutforum som Forumhuset, Skalman eller liknande där man börjar skriva istället. Ett annat alternativ är att man överger forumskriverierna och börjar chatta. Ett tredje alternativ och en sista utväg är att man river loss kontakterna från uttaget och säljer datorn med tillhörande modem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in