2011-05-01, 11:23
Bannlyst
Kan man p ngot vis stlla in s att ikonerna nere i det hgra hrnet i Windows 7 ppnas genom enkelklick och inte dubbelklick?

Vldigt strigt r detta d ens ppna program, i det nedre vnstra hrnet, ppnas genom enkelklick..
Citera
2011-05-01, 11:36
Medlem
ArneWises avatar
Om du menar din traybar (?) s beror det p programinstllningarna. Vilka program ppnar du med dubbelklick? Jag tycker att det verkar vara norm att menyerna fs fram med hgerklick.
Citera
2011-05-01, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArneWise
Om du menar din traybar (?) s beror det p programinstllningarna. Vilka program ppnar du med dubbelklick? Jag tycker att det verkar vara norm att menyerna fs fram med hgerklick.

Ja, det r "traybaren" jag syftar p. I nulget ppnar jag de programmen i traybaren genom att dubbelklicka p dem, men jag vill kunna f upp den med enkelklick ur traybaren.
Citera
2011-05-01, 13:32
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClancyButch
Ja, det r "traybaren" jag syftar p. I nulget ppnar jag de programmen i traybaren genom att dubbelklicka p dem, men jag vill kunna f upp den med enkelklick ur traybaren.
Det r en instllning i sjlva programmet. Tror inte att man kan ndra det i Windows faktiskt.
Citera
2011-05-01, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det r en instllning i sjlva programmet. Tror inte att man kan ndra det i Windows faktiskt.

Aah, det har du nog rtt i. Sjutton ocks..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in