• 4
  • 5
2011-05-06, 06:27
Medlem
Fickludds avatar
Det finns de som alltid saltar på maten innan de ens hunnit smaka den. Den är inte speciellt begåvat.
Citera
2011-05-06, 13:06
Medlem
TheGhostWhoWalkss avatar
Jag instämmer i mycket av det som sagts tidigare i tråden, bl a gällande pris kontra kvalitet och lök som fnasar sig. Ett problem som inte tagits upp men stör mig något fruktansvärt är alla dessa idiotiska förpackningar som man inte kan få ut allt ur! Hit hör till exempel glasflaskor med trögflytande innehåll, burkar med trång öppning och tuber av hårdplast istället för metall. Om jag har betalat för och köpt 150g majonnäs vill jag inte behöva slänga tuben när jag bara hunnit använda 100g!
Citera
2011-05-06, 13:12
Medlem
Crackbacons avatar
Disk.
Citera
2011-05-06, 13:53
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingho
Nu ar jag en utav manga som plockar/petar/spottar bort/ut loken om kockfan har lagt i lok i min mat.
Varfor gor jag det?
Alla KAN INTE ata lok, i mitt fall sa handlar det om en tarmsjukdom, far jag i mig lok sa tar det inte manga timmar innan magsmarta kommer och det blir att pendla emellan ligga i fosterstallning och springa pa muggen.

"Idioter - fan at upp, det ar inte farligt"

Snälla, tror du jag/vi pratar om folk med tarmsjukdomar?
Jag pratar om vuxna människor som inte kan äta lök i en bolognese, fast det inte smakar, eller har konsistensen av lök då skiten i princip kokat ihop till en massa....
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in