2011-04-29, 18:37
Medlem
kanske en dlig rubrik.. jag ska frklara!

Har ni ngonsin stt en bra actionfilm och nr den varit slut knt att ni skulle vilja att de fanns ett spel dr ni fr vara huvudpersonen i filmen?
Jag drar ett exempel: Sg Crank nr den kom ut (2006?), och eftert s ville jag verkligen spela ett spel dr man var rollen som Jason spelade. Brutal och sexig haha!
Men! .. spelen finns ju aldrig dr. S vad fr man gra d? Jo man fr ta det nrmaste spelet man kan hitta. I mitt fall fick det bli Saints Row 2. Handlingen var absolut inte desamma, men de var de nrmsta jag kom (eftersom man kunde gra gubben s han sg ut som Jason).

Ett annat exempel r tex To fast 2 furious. Efter att ha stt den filmen s kan man tex spela Need for Speed, eller varfr inte Midnight Club: LA?

Sen finns det ju sklart filmer som Wanted, som ocks har ett spel med samma namn. Men det r inte de som denna trd handlar om. Den hr trden handlar om spelen som inte finns p film, och tvrtom.

Nu till sjlva trdfrgan: Vilken film har ni stt som ni sedan velat spela? Och vilket spel spelade ni efter det?
Citera
2011-04-29, 18:57
Medlem
Alltid velat kra Sin City, tror det hade passat utmrkt som spel. Jag har inte hittat ngot liknande spel med samma ckligt coola knsla, tyvrr. Om det r ngon som vet ngot s tipsa grna!
Citera
2011-04-29, 18:59
Medlem
Psycho-Dads avatar
Jag sg Fbojntan och sedan gick jag och spelade Korv Tycoon.
Citera
2011-04-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsaacClarke
Alltid velat kra Sin City, tror det hade passat utmrkt som spel. Jag har inte hittat ngot liknande spel med samma ckligt coola knsla, tyvrr. Om det r ngon som vet ngot s tipsa grna!

GTA 4 har jag ocks anvnt mnga gnger efter jag stt filmer :P Kan man gra mycket p ^^
Sg Training day igr, hade varit kul att vara den svarta polisen i ett spel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in