Citat:
Ursprungligen postat av sonderslagen
Mitt ex satte in 1200 kr på mitt konto när vi var tillsammans. Först var det sagt att jag skulle låna dom av honom. Men sen ändrade han sig å sa att jag kunde behålla dom. Han har även sagt detta inför två av mina kompisar.
Fick nu höra att han ihelgen gått runt å sagt att jag är skydlig honom pengar! Vilket ju inte är sant. Han har dessutom inte lämnat igen saker han lånat av mig, skulle dra det värdet på dom sakerna till typ 1200 kr ungefär. Jag kan se igenom fingrarna med det eftersom han ändå gav mig pengar.
Iaf. Han har inte hört av sig till mig något om detta. Men OM han skulle göra det. Vad ska jag då göra om han börjar jiddra? Om han t ex skulle polisanmäla mig eller kontakta kronofogden? Tänker fan inte betala igen något då han sagt att jag fått dom!
Vi har inte skrivit något kvitto eller så. Så enda beviset han har är ju överföringen till mitt konto...
Snacka om att göra en höna av en fjäder...
Till att börja med, så borde du ödsla din tankeverksamhet åt nått vettigare än att gå omkring och oroa dig för ett problem som inte ens uppstått än...och sen att du vänder dig till fb, som mest består av knäppstollar som inte vet varken ut eller in...sluta vara handlingsförlamad...gör vad du vill!